Tämä vilkku ongelmakin ratkesi. Vika ei ollut Fiatin sähköissä, vaan todennäköisesti vetokoukun asennuksen yhteydessä taakse lisätyssä erillisessä Jaegerin releyksikössä. Tämä oli päässyt pahasti hapettumaan ja varaosan hankkimalla vilkut lähtivät toimimaan kuten piti.
Laitan nyt tähän vielä tiedoksi jos joku etsii Fiatiin sähköosia ja Suomesta ei niitä välttämättä enää saa. Itse löysin varaosan
https://italo-fahrzeugteile.de/ verkkokaupasta, josta varaosa tuli hyvinkin nopeasti. Tätä varaosaa en lopulta tarvinnutkaan, mutta niille jotka osia kaipaavat, tuolta niitä näyttää hyvin löytyvän. Jos jollain on tarvetta niin minulla on nyt tarvittaessa myynnissä tuo tilattu varaosa. Saksan verkkokauppa ei halunnut ottaa osaa takaisin ja en jaksanut alkaa heidän kanssaan vääntämään palautuksesta.
Jaegerin viallisen relemoduulin varaosaa ei myöskään Suomesta saanut (Suomessa ei ole tällä hetkellä maahantuojaa) joten sen tilasin eBaysta ja sen kautta osa löytyi Liettuasta.
Sitten Kumisimo käyttäjälle, ja miksi ei myös muillekin, vielä kommenttia myös. Kaikilla ei ole mahdollisuutta, etenkään kaupungeissa asuville, etsiä varaosa-autoa josta testata. Lisäksi tässäkin kyseessä ollutta vilkkureleyksikköä löytyy vaikka kuinka monella eri variaatiolla, joten soveluvan moduulin löytäminen varaosa-autoja etsimällä ja osia kokeilemalla on aika vaikeaa ellei mahdotonta. Joten ongelmien selvittelyssä ja vian etsimisessä ei Kumisimon kommenttien kaltaisista kommenteista minulle ainakaan ole mitään apua. Joten mieluummin niin että jos ei oikeasti ole asiaan liittyvää tietoa niin jättää mieluummin kommentoimatta sitten. En tarkoita tätä pahalla. Kiitos!