Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Sähköpyöräkokemuksia

<< < (104/175) > >>

Ducaatti:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 28.09.2023     kello on 09:45 ---Ei kyllä uskottavasta pyörästä pitää pulittaa se 6 tonnia, eikä saa valittaa jos se sitten porsii kuten halvat paskaläjät (jotka hajoaa aina), joilla ei voi uskottavasti leikkiä aitoa enskakuskia...

--- Lainaus päättyy ---

Ellei siinä halvasta muuta vikaa löydy niin ainakin siinä on liian pieni hinta...

Varmaan eräillä on 1000€ hiihtopuku ja 5000€ murtomaasukset ja sitten  kun joku painaa risoissa verkkareissa eräsuksilla ohi   alkaa itku että halvat on ihan p*skat, ei tee mitään kun niissä on vaijerisiteetkin :laugh: :laugh:

megaman:
Noinhan se menee, kun hommasta tulee välineurheilua. Perusvermeillä ei voi kalastaa ja olla onnelinen samaan aikaan, kun siihen tarvitaan minimissään Abun Ambassadeur kultakela puulaatikossa, mieluiten vielä valaistussa vitriinissä. Sitähän ne kalatkin katsoo, mihin iskevät... 😉

jak900:
Pakko kommentoida. Ainakin tuolla facen puolella naurattaa aina kun porukka polkee suohon halvemmilla vehkeillä polkevat ja sitten taas toisessa ketjussa itkevät kun 5000€ mankelissa on niin pa...kat polkimet, mutterit, pinnat, vaihtajat jne. Antais jokaisen harrastaa millä harrastaa. Thumb

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 28.09.2023     kello on 18:40 ---Noinhan se menee, kun hommasta tulee välineurheilua

--- Lainaus päättyy ---
Tottakai pyöräily on välineurheilua?

hartsakoski:
Mua ei kiinnosta pskan vertaa mitä muut minun pyörästäni ajattelevat 8).Ajan sellaisella pyörällä,autolla ja vedän sellaista vaunua mihin mulla on vara.Ja kyllä, tuntuu olevan, että olen näitä halvimmilla toimeentulevia tällä palstalla.On se hyvä että jollakin on vara uuteen tai uudempiin, sittenhän mullakin riittää vaihtoehtoja kahdenkymmenen vuoden päästä  ;D :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View