Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Sähköpyöräkokemuksia
K.E.V:
Mulla on 25v vanha Helkama Oiva, vaihdettu 7v takakappa. Sähköä ei missään. Hyvin polkee.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 28.09.2023 kello on 20:25 ---Mua ei kiinnosta pskan vertaa mitä muut minun pyörästäni ajattelevat 8).
--- Lainaus päättyy ---
eikai täällä mitään ajatellakaan toisten polkupyöristä.
Mutta kun kysytään mielipidettä mitä/mikä/minkälainen sähköpyörä kannattaa hankkia, niin yritän olla rehellinen ja perustella miksi.
Jos joku silti on tyytyväinen halpis-dingelidongeli-sähköpyörään niin onnea hänelle Thumb
maastopyöräily on itselle yksi rakkaimmista harrastuksista, enkä itse kyllä halua sitä pilata huonoilla välineillä.
Enkä edes suosittele ostamaan kalleinta, vaan sitä hintaluokkaa missä mielestäni parhaiten hintalaatusuhde kohtaa. Se ei ole halvin, mutta ei kalleinkaan vaihtoehto. Näin olen itsekin pyöräni aina ostanut. Osia on helppo päivitellä kunhan perusta on hyvä Thumb
Karabiilisti:
jokainen satsaa siihen sen verran minkä kokee tarpeelliseksi.
Joku voi pitää pyöräilyä ykkösjuttuna ja sataa siihen useemman tonnin pyörään. Ei paha.
Ite pidän 4-5 tonnin pyörää jo hullutteluna (omalle kohdalle) mutta sitten taas samanhintaisia kiväärejä löytyy asehuoneesta.
Onkohan mitään tutkimusta sähköpyöräilyn terveysvaikutuksist a versus lihasvoimapyörä.
Eli jos ajelee perinteisella munamankelilla 30km niin paljon pitää ajaa sähköisellä että kuntoiluhyöty olisi sama?
Itelle tärkeintä tuo maksimaalinen kuntohyöty jos pyörästä puhutaan.
Pelkän Paikasta A paikkaan B siirtymisen tekee halvemmalla diesel auto.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti link=topic=23535.msg575224#msg575224 . ---
Onkohan mitään tutkimusta sähköpyöräilyn terveysvaikutuksist a versus lihasvoimapyörä.
Eli jos ajelee perinteisella munamankelilla 30km niin paljon pitää ajaa sähköisellä että kuntoiluhyöty olisi sama?
Itelle tärkeintä tuo maksimaalinen kuntohyöty jos pyörästä puhutaan.
--- Lainaus päättyy ---
En tiedä, mutta se on tutkittua että normaalilla ihmisellä(ei urheilija) sähköpyörä madaltaa kynnystä käyttää sitä ja lisää liikuntaa - ja tätä kautta tulee se hyöty.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 29.09.2023 kello on 08:22 ---
Pelkän Paikasta A paikkaan B siirtymisen tekee halvemmalla diesel auto.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt sua on narutettu ihan totaalisesti siellä Essolla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta