Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Sähköpyöräkokemuksia
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Tietis - 28.09.2023 kello on 10:42 ---Eikös tuossa ollut luettavissa se pointti, että jos laatumerkki porsii, niin sen saa kuntoon siinäkin tapauksessa että osia joutuisi odottamaan. Sen sijaan jos erehtyy ostamaan ties missä kasatan halpispyörän, niin sen porsiessa ainoa vaihtoehto on ostaa uusi pyörä.
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 28.09.2023 kello on 13:37 ---Näin se taisi olla Thumb
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 28.09.2023 kello on 11:04 ---Vai olisko kuitenki pohjalla, että ite ei osaa tehdä (siis metallia muovata/soveltaa vaikka melkein sopivasta osasta sopiva) ja korjata, vaan ollaan palvelujen varassa. Sitten kun ostokorjaamo levittelee käsiään, ettei osia saa, niin rahallisesti vaihtoehto (kertakäytölle) on uuden osto..
--- Lainaus päättyy ---
^
88 puki sen hyvin sanoiksi. Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 28.09.2023 kello on 13:46 ---Elämä on vaan liian lyhyt ajettavaksi huonoilla pyörillä.
--- Lainaus päättyy ---
Tulihan se sieltä. Thumb
Tietis:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 28.09.2023 kello on 13:50 ---Näin ymmärsin myös aiemman vastauksesi - (en tiedä minkä kuntoinen polkija olet,) mutta onnistuuko tuon painoisella (24 kg ?) sähkärillä polkee tasamaalla (tuulettomasti) 30km/h helposti, millä kadenssilla sitten, pidempääkin siivua?
--- Lainaus päättyy ---
Pystyy kyllä polkemaan tasamaalla sellasta 30km/h tai vähän päälle, Mutta ei ainakaan minun kunnolla pidempää siivua, on se sen verran painava. Kovempikuntoinen varmaan pystyy. Kadenssista en osaa sanoa, kun en käytä mitään pyöritietokonetta. Poljen sen mukaan miten hyvältä tuntuu.
k69:
Maisemia kävin katselemassa pyörällä. Tänään tarjottiin tyyppejä yli 7000€ hiilikuitu runkoisesta sähkö pyörästä. En tarttunut härkää sarvista, perusteena jos vedän lipat se on mun pyörä hyvin äkkiä. Ja saattaapi olla kun en tiedä paremmasta, niin olen onnellisempi nyky tilanteessa.
Reissaaja80:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 28.09.2023 kello on 13:06 ---^
Kokoajanhan täällä sinä ja muutama muu eriarvoistaa hienon lajin harrastusta välineiden mukaan.
Pointtihan on, että pienemmälläkin budjetilla pääsee, mutta kun homma menee sitten jossain kohdassa lyttäämisen ja nälvimisen puolelle, hienosta lajista putoaa pohja.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla taitaa olla 3 viestiä tähän ketjuun tälle vuodelle, ennen tätä päivää. Joten ihan kokoaikaa en täällä ole ollut "nälvimässä".
Kyseenalaistan vain joitakin väitteitä näistä halppiksista ja kalliimmista pyöristä.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 28.09.2023 kello on 12:49 ---On mulla tallessa vielä vuonna -80 ostamani Motobecane, jonka ostin kesätyörahoista ja pyörä oli aivan helvetin kallis, yli 2000 markkaa.
--- Lainaus päättyy ---
Pistit paremmaksi!
Mulla on maantielle vain 27v MBK, Sachs'in palikoilla.
Jotkut sanois 'hirvittävän painavaksi', vaan kunnostahan se on kiinni. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta