Tekniikkakeskustelut > Projektit
Rullamersu Act II
Hesus:
Tai sitten vaalean ruskea peitetulppa päälle niin näyttää kuin ois tehtaalta tullut.
smy:
Tämän vuoksi tilasin invertterin, kahden AMG akun ja kytkennän auton sähköihin liikkeestä.
Maksan lipeäksi ja kipeäksi mutta saan myös valittaa johonkin jos homma ei mene putkeen.
Edelliseen kaikki tein itse ja olin kohtuu tyytyväinen, oli miljuuna läpi mennyttä ruuvia. Teen mieluummin mitä osaan vaikka siihenkään ei vaadita koulutusta.
Lerssinen:
No hei, mua ei vaivaa vatunkaan vertaa moiset jutut.. Romut liikkuu vaikka olis koloja komiassa :laugh: Yritin olla ironinen mutta kai näitä sitten pitäisi sääliä enempi..
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 30.08.2019 kello on 22:27 ---No hei, mua ei vaivaa vatunkaan vertaa moiset jutut.. Romut liikkuu vaikka olis koloja komiassa :laugh: Yritin olla ironinen mutta kai näitä sitten pitäisi sääliä enempi..
--- Lainaus päättyy ---
Mä olen äärettömän pettynyt että edes teikäläiseltä ei synny priimaa kokoajan ;D
Lerssinen:
Liekkö riimaa koskaan tullutkaan :-X
En malttanu taaskaan ku oli niin nätti ilma, kiersin nyt kaikki luukutkin katolta..
Nuissakin oli butyylit ihan kivasti välissä eivätkä oo vuotanu mutta rapsutin nuo reunat ja saumasin kiinni, säästää butyylit sitten ilmastorasituksilta kun on tuollainen este ensinnä.. Luukkua piti vähän purkaa että pääsi ympäri ja hyvä niin, tiivisteen väli oli täynnä sontaa minkä sai putsituksi samalla..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta