Tekniikkakeskustelut > Projektit
Rullamersu Act II
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 26.08.2019 kello on 16:02 ---Se putkihan on niinkun ruttuputket yleensä: mutkassa toinen puoli supistuu, toinen venyy.
Jos ei venytä, ei pysy.
..
--- Lainaus päättyy ---
Vaikeehan niitä mutkia muuten tehdä - just viimekuussa vedin veneeseen 8m torvea ja suuttimia. Entäs suorilla; venytetty vai "pakasta otettuna"
Parin metrin matkalla saa about 20cm putkeen pituutta lisää kun sen koko matkalsta ennen asennusta ojentaa, mutkissa tietty palautetaan sisäkurvia. En suosittele säästelee tuossa..
Lerssinen:
Niinno, itse tein vaunuun 60mm ilmanstointiputkest a.. Ei irtaannu torvet toisistaan :D Mutta vaatiihan se sen että se putkisto tehdään samaa tahtia kalusteiden kans joten eipä onnistu jälkikäteen..
Tuosa ohimennen olen asennellu pikku inventteriä, ei ole tarvetta kuin korkeintaan läppärin laturille ja ötökkätyynyn lämmittimelle mutta onpahan nyt tuokin..
Helvetinmoinen ahtaus jatkuu aina vain, paikat on vähän hakusessa, tuossa oli lyhyet piuhat akulle mutta penkki pääsee kääntymään siihen (tiedossa jo alunperinkin)
Siksi tein lattaraudasta tuolle suojan että ei penkki kolistele inventteriä.. Osaahan tuota itse varoa mutta jos joku muu joskus kääntää vauhdilla..
Edit : Kuvasta huomasin että ruuvinkärki tulee läpi, pilallahan se nyt on :laugh:
Turhan Höpöttäjä:
^
Pilallapa hyvinkin. ;)
T-Cat:
Just, pakittaa ruuvia ja painelee märstät kynnellä takaisin liiman kanssa. Tai sitten antaa olla.
Aippe:
Ei se yksi kolo komiassa haittaa. Kyllä siihen silmä pian tottuu. ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta