Pätkit sopivan mittaisiksi, sovita listat tasajaolle ja niittaat tai ruuvaa pohjaan parit kumilistat, niin saat kyllä mieleisesi.
Eikä maksa paljon
|
Pätkit sopivan mittaisiksi, sovita listat tasajaolle ja niittaat tai ruuvaa pohjaan parit kumilistat, niin saat kyllä mieleisesi. Eikä maksa paljon Juu, on minulla jo suunnitelmia, miten semmoisen itse teen, mutta olis kiva jos joskus saisi edes valmiina jotain. No juu, varsinkin jos nimenomaan saisi, vaan taitaa nuo valmiit olla melko usein jonkinlaisissa hinnan kiroissa ![]()
Tai tuolta https://www.ikea.com/fi/fi/p/runnen-lattiaritilae-ulkokaeyttoeoen-tummanharmaa-90238111/ halpaa muovia. Muistin laittaa paikalleen kun vaihdoin kulkimen. Nykyiseen oli saanut 196 € jos ei olisi tiennyt mikä riesa mokoma on. Ostin pätkän, leikkasin muotoon ja laitoin lattialle. On hyvä, eikä maksanut paljon. Ymmärtäisin jos lattia olisi betonia. Tällä hetkellä siinä on semmoinen kuramaton palanen, joka on alkanut pohjasta mutentua ja alunen aina sitä "hiekkaa" täynnä. saunan pesuhuoneessa joskus oli tollaset ritilät ja ne oli aina ihan järkyttävässä kunnossa sieltä alapuolelta... märkää, töhnää, bakteereja ja kait homettakin kun möhnät pesii siellä aina märkinä...kaatiksel le....paljon helpompi ja siistimpi ilman. Niitä ritilöitä muuten löytää "Saunamatto" nimellä paremmin. En tiedä, onko sitä edes tarkoitettu pidettäväksi suihkun aikana vai ei. Kaipa niitä ritilöitä ei sitten saa mistään ja on itse tehtävä. Sanottakoon, että keskustelu meni taas siihen, mihin yleensä. Oletan, että osalla vastaajilla ei ole ritilöitä kulkimissaan ja nyt ei kukaan ritilän omistaja edes uskalla nokkijoiden pelossa kertoa mitään. Mielestäni se saunamatto on eri asia, joka menee rullalle. Uudehkoissa kulkimissa, mitä olen huomannut se ritilä on pikemminkin ruskea puulevy, jossa pitkiä reikiä.kyllä on oma kokemus kerrottu kokemuksesta. Katsot vain pikkaisen takaisin päin. Saunamatot on juurikin tarkoitettu käytettäväksi kosteissa tiloissa mm. peseutymistilojen betonilattioilla mitkä ovat useasti kylmiä jaloille ja käytön jälkeen ne on aina puhdistettava sekä kuivattava. Saunamattoja sen tuhat eri sorttia erilaisista materiaaleista ja vain pinta raapaisun löydät googlella. Suurin osa saunamatoista on vielä tilaustavaraa. Yksikään meistä ei ole ennustaja tietämään tarkalleen mitä halutaan ja miksi, vaikka syytät nyt auttajia että olemme tuhonneet ketjun ja nyt kukaan ei muka uskalla enää kysyä mitään koko palstalta. Kyllä nyt voisit mennä peilin eteen ärisemään ihan syylliselle itselle. |