Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

A-auton pesu ja vahaus

<< < (17/38) > >>

ihaa:
 Thumb ja tuli ikkunoista niin liukkaat että eipä siinä vesikään kauaa viihdy.
 :D

Entäs Volvo, miten sen kiilto ?

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 13.06.2013     kello on 10:59 --- Thumb ja tuli ikkunoista niin liukkaat että eipä siinä vesikään kauaa viihdy.
 :D

Entäs Volvo, miten sen kiilto ?

--- Lainaus päättyy ---
Ei ole vielä volvoon koskettu mutta eihän sitä tässä tiedä jos innostus.. ;D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 13.06.2013     kello on 10:57 ---Ihaan innoittamana vahasimpa eileen koko vaunun. Ikkunoista tuli tosi hyvät tuolla punaisella.. ;)

--- Lainaus päättyy ---
Minä olen pakusta takaikkunat putsannut Glymmin punaisella. Muulla konstilla en saanut suolarapaa irti.
Käsittääkseni vaha sopii kaikille muille ikkunoille, paitsi tuulilasille. Olen ymmärtänyt, että tuulilasissa vaha heijastaa tietyssä auringon paisteessa liikaa. En ole kyllä kokeillut.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 13.06.2013     kello on 15:11 ---Minä olen pakusta takaikkunat putsannut Glymmin punaisella. Muulla konstilla en saanut suolarapaa irti.
Käsittääkseni vaha sopii kaikille muille ikkunoille, paitsi tuulilasille. Olen ymmärtänyt, että tuulilasissa vaha heijastaa tietyssä auringon paisteessa liikaa. En ole kyllä kokeillut.

--- Lainaus päättyy ---
Olen itse lätrännyt erinäisten vahojen kanssa ja melkein kaikkia olen myös tuulilasiin laittanut.En ole huomannut moista vaikutusta.. ::)
Sen sijaan veden poistumisen olen noteerannut vaikkakin kaikkein parhaimman tuloksen sain Swipen lasin käsittelyllä jolloin pystyin ajamaan todellisessa rankkasateessa milloin muut autot alkoivat jäämään tienposkiin kun pyyhkijät eivät poistaneet kaikkea vettä.
Minun tarvitsi vain pitää vauhtia 80 km/h niin vesi lähti kuin hanhen selästä.
Vaikutus kesti muistaakseni kuukauden. Thumb

MarkoA:
Eilen pesaisin vaunun Turtlen pesuvahalla. Tänään Cars käsittelyä ja Turtlen ICEä mukaan. Kliierillä etuseinä ja ikkunat sen jälkeen ympäriinsä Cars vahalla ja katolle ICEä.

Onhan siinä pinta-alaa pestäväksi jos autoon vertaa. Toisaalta muodoiltaan huomattavasti helpompi. Myös kuivaus lastalla onnistuu melko näppärästi kun tasaista pintaa on paljon.

Katolle kurkkiessa mietin, mitä noihin kattokaiteisiin voi kiinnittää? Onko noin leveitä telineitä? Vai onko nuo pelkät koristeet...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View