Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

A-auton pesu ja vahaus

<< < (16/38) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 11.06.2013     kello on 22:54 ---Onko kellään hyvä vinkkejä m-auton "otsan" pesuun ja ennen kaikkea vahaukseen??

--- Lainaus päättyy ---

Mä käytän pesemiseen normi vesijohtoletkuun liitettävää pesuharjaa ja vahaukseen sitten tässäkin sitä vaimon sinituotteen lastaa apuna, paksusti vaharättiä ympärille ja avot, onnistuu maasta käsin ilman tikkaita. 8)

Edit: löytyihän se viime vuotinen kuva.

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 25.08.2012     kello on 18:28 ---Olen vahannut tuon pienen kyömyn pari-kolme kertaa kevään ja syksyn välillä ja silloin itikat ja muut jäämät on hävinnyt harjan kanssa pestessä....toki joskus pitemmillä reissuilla olen puunannut auton paraatikuntoon vaikka leirintäalueellakin .  ;D

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

arska100:
Ihaalle kysymys, ihanko glymin punaisella ikkunat vahasit? Mietin just itse että millä ne naarmut sais piiloon..

LMC-99:

--- Lainaus käyttäjältä: arska100 - 12.06.2013     kello on 11:41 ---Ihaalle kysymys, ihanko glymin punaisella ikkunat vahasit? Mietin just itse että millä ne naarmut sais piiloon..

--- Lainaus päättyy ---

En olo Ihaa mutta vastaan silti:http://www.tarvikkeet.fi/tuote/3905/muoviosien-puhdistus/sonax-naarmunpoistaja-akryyli-yms_-muoveista

ihaa:
No mulla noiden ikkunoiden kohdalla ei voi oikeastaan naarmuista puhua, mutta ne mitä siinä on niin on ne hävinneet tuon punaisen Glymin jälkeen, lähinnä olen ne vahannut sen takia että ovatpahan helpompi pitää puhtaana. Ehkä oikeisiin naarmuihin tuo Sonaxin aine on parempi.

arska100:
Ihaan innoittamana vahasimpa eileen koko vaunun. Ikkunoista tuli tosi hyvät tuolla punaisella.. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View