Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
A-auton pesu ja vahaus
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 11.06.2013 kello on 22:54 ---Onko kellään hyvä vinkkejä m-auton "otsan" pesuun ja ennen kaikkea vahaukseen?? Katolta ei yllä tarpeeksi alas. Ja alhaalta maassa olevalta tasolta ei yllä tarpeeksi ylös ja taakse. Enkä ole keksinyt tasoa tmv., jolla pääsisin lähelle tuulilasin yläreunaa. Ja autohan on integroitu.
--- Lainaus päättyy ---
Iskitpä Sepposeni ajankohtaiseen ongelmaan kun itsekin pähkäilin että mites puoli.itegroidussa vastaava hoituisi.
En keksi kuin pukit molemmin puolin autoa ja lankut väliin.. :o :P
Vai oliskos joukossa wirkeempi otsaisia mukana...ehdotuksia otetaan vastaan.. Thumb
AnneN:
Olisittepa nähnyt kun ovi hiukan auki- jalka sarananvälissä ja toinen tikkaalla yirtin hommaa tehdä. Tunsin itseni apinaksi- vielä kun vaihdoin katon etureunaan ja roikuin lasin yläreunaan vahaamaan. Jäi heikoksi esitykseksi. Olis olleet työsuojeluvaltuutet ut innoissan ::)
Oikeasti ei sinne yllä!
Jushi69:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 11.06.2013 kello on 23:58 ---Olisittepa nähnyt kun ovi hiukan auki- jalka sarananvälissä ja toinen tikkaalla yirtin hommaa tehdä. Tunsin itseni apinaksi- vielä kun vaihdoin katon etureunaan ja roikuin lasin yläreunaan vahaamaan. Jäi heikoksi esitykseksi. Olis olleet työsuojeluvaltuutet ut innoissan ::)
Oikeasti ei sinne yllä!
--- Lainaus päättyy ---
No voi siihen valjastaa sisätiloista vaikka sinipiian ja siihen kiertää paljon rättiä johon panet sitä vahaa ja alat levittää joak paikkaan ongelma kohtiin,,,
Kun on kuivannu niin vaihdat kuivan froteepyyhkeen ja alat hinkkaamaan niin tulee kiiltävä pinta...
Vesseli:
Varmaankin olen tehnyt kaikki väärin. Olen kävellyt yhden vaunun ja kahden auton katoilla ilman mitään ongelmia. Peruslaiska kun olen, niin viimeisimpien autojen katoille en ole kiivennyt, kun ei ole tikkaita. Koskaan en ole kulkineitani vahannut, vaan olen pessyt ne liuotinpesuaineella, josta jää vahamaineinen pinta. "Suihkuta pinnalle, anna vaikuttaa hetki ja pese vedellä ja pehmeällä harjalla". Ainetta menee yhdessä pesussa 4 litraa. Yhtään tiivistemassaa en ole onnistunut liuottamaan, vaikka aina on sanottu, että älä vie liuotinta asuntoauton lähellekään.
AnneN:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 12.06.2013 kello on 00:02 ---No voi siihen valjastaa sisätiloista vaikka sinipiian ja siihen kiertää paljon rättiä johon panet sitä vahaa ja alat levittää joak paikkaan ongelma kohtiin,,,
Kun on kuivannu niin vaihdat kuivan froteepyyhkeen ja alat hinkkaamaan niin tulee kiiltävä pinta...
--- Lainaus päättyy ---
Okei okei siis valjastan sinipiiat ja punatulkut ensi kerralla remmiin ja alan kokeilla sitä vahausta ;D
Ei kai taas joku hermostu kun puhun luontokappaleista väärällä listalla? ::)
Heh heh ...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta