No entäs sitten nuo kestovahaukset, kestävätkö vuoden jos liuottimien käyttöä pyrkii välttämään?
No entäs sitten nuo kestovahaukset, kestävätkö vuoden jos liuottimien käyttöä pyrkii välttämään?
|
No entäs sitten nuo kestovahaukset, kestävätkö vuoden jos liuottimien käyttöä pyrkii välttämään? https://karavaanarit-fi.directo.fi/vaunut-ja-autot/muut-palvelut/matkailuajoneuvojen-pesua/ pesuaineella sen pesen? Puhtaana haluan sen palauttaa, mutta tuo lika on jo osittain viimevuotista. Onko nuo auto shamppoot riittävän tehokkaita pinttyneeseen likaan, vai jotain tehokkaampaako suosittelette. Vahaan sen pesun jälkeen vielä kiitokseksi lainasta. Edit. kuva lisätty. Nyt kun on tuo laina-auto liattu niin milläköViikon vaihteessa pesin PineLinen kasviöljypohjaisell a pahimmat. Sen jälkeen välittömästi Autoglymin punaisella vaikeimmat pinttymät. Toki koko auto tuli samalla vahattua. Pesu ja vahaus on ajankohtainen muutenkin kaikille. Onko tuo pineline tehopesu aine liian voimakasta pesuainetta tiivistemassoille.?
Hyvää ainetta, eikä ole liottanut tiivistemassoja, ainakaan vielä. Pullon kyljessä on hyvä ohje. Pinelineä on paljon kehuttu, lienee maineensa veroinen. Äläjätä sitä ainetta muhimaan vaan pese osa kerrallaa, seinä - keula-toinen seinä... ja kuuhtele kunnolla. Ei se massoja liuota jos sekoitat ohjeen mukaan voimakasta pesuainetta tiivistemassoille.?" Mun kokemuksen mukaan ei ole, sillä oon pahat paikat pessy jo monessa kulkimessa. Jos jollakulla muuta kokemusta niin kertokoon ihmeessä, Dorotealla saattas olla tietoo tästäkin. Viikon vaihteessa pesin PineLinen kasviöljypohjaisell a pahimmat. Sen jälkeen välittömästi Autoglymin punaisella vaikeimmat pinttymät. Toki koko auto tuli samalla vahattua. Tällä reseptillä mennään myös täällä. Hyvin toimii. ![]() "Onko tuo pineline tehopesu aine liian On kyllä tietoa, mutta kun muita tuotteita ei saa julkisesti arvostella. Joten antaa nyt satunnaisten käyttäjien kertoa kokemuksiaan. Mulla ei ole entisen ammatin puolesta kuin noin runsaan 30v. kokemus. Siis aika vähäinen! ![]() Ja kun olen jo eläkkeellä niistä asioista. ![]() |