Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus
Sisätyynyjen ja sohvan päällysteiden pesu
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 30.05.2019 kello on 09:36 ---Kunnioitettavaa että kaikki pyritään tekemään itse. Joskus itse tehden ei jälki ole hyvää ja epäonnistumisen vaara on suuri.
Käy kysymässä autojen sisäpesuja tekevältä firmalta tarjousta.
--- Lainaus päättyy ---
jos täällä olisivat muut olleet sitä mieltä että kannattaa viedä ammattilaiselle, olisit satavarmasti ollut sitä mieltä että miksi ihmeessä, kun voi tehdä itsekin ja olisit rintakaarella kertoillut miten olet itse pessyt.
Sulla ei liene muuta optiota jutuissasi kuin vain olla kaikkien muiden mielipiteitä vastaan. Vastarannan kiiskin elämä on varmaan antoisaa Thumb
Ainakin jos ei muihin saavutuksiin ole eväitä.
Mautoilija:
Jahas.. Taas aletaan keskustelemaan mielipiteestäni eikä asiasta.
Aloittaja kysyi neuvoa käyttöohjeen vastaiseen toimenpiteeseen. Onko kehoitukseni turvautua ammattilaisen palveluun väärin?
Tunturi:
Itse pesin pesukoneessa ja hyvin meni paikalleen.
Meillä on tekstiililipesuri lainassa vuorokauden noin kerran vuodessa. Näen asian helpommaksi kuin oman koneen hankinnan. Kyseessä on laadukas laite ja se on tuosta parin kilsan päästä haettavissa. Vuokra 25e/vrk ja vuorokaudessa pesen kaiken mitä pestä täytyy. En halua omaa konetta senkään takia, että romua on muutenkin joka paikka täynnä, joten en halua tuollaista möykkyä letkuineen riesaksi.
rokkavaunu:
Kiitos vastauksista. Noitten napitusten kanssa voi tulla myös ongelmia, jos vähänkään kangas kutistuu. Lukemani perusteella taidan käydä pesukonevuokraajan juttusilla.
Karabiilisti:
kyllä sohvan päällisen pesu on sellaanen toimenpide ettei siinä ammattilaista tarvii jossei nyt mitään ihmelikaa siinä ole.
Yhdellä kerran hinnalla saa jo pesurin...seuraava on sitten ilmainen....
Tossa just vaihdoin autoon etulaakerin....korj aamo prässi maksoi saman kuin vaihtotyö olisi maksanut. Seuraavat vaihtuu ilmaiseksi... ;)
Ja säästyy auton vienniltä, haulta ja vuokra-autolta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta