Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus
Sisätyynyjen ja sohvan päällysteiden pesu
Mautoilija:
Kunnioitettavaa että kaikki pyritään tekemään itse. Joskus itse tehden ei jälki ole hyvää ja epäonnistumisen vaara on suuri.
Käy kysymässä autojen sisäpesuja tekevältä firmalta tarjousta.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 30.05.2019 kello on 09:26 ---..
Ei kutistuneet, eivätkä menneet miksikään.
--- Lainaus päättyy ---
No puhistukone myöskään ;D
Mulla samaa vaaleata, vähän ärsyttävät kun riippuen mihin suuntaa sukii sametin, niin väri vaihtelee.. on muuten puhtaat (höyry/syväpestyt), mutta pari tahraa ei ole lähtenyt.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 30.05.2019 kello on 09:36 ---Kunnioitettavaa että kaikki pyritään tekemään itse. Joskus itse tehden ei jälki ole hyvää ja epäonnistumisen vaara on suuri.
Käy kysymässä autojen sisäpesuja tekevältä firmalta tarjousta.
--- Lainaus päättyy ---
Minkäslaisia epäonnistumisen vaaroja....
Olen kysynyt ja jopa teettänytkin verhoilun pesun autoon asiaan vihkiytyneessä liikkeessä.
Siinä on ongelmana aikasidonnaisuus ja auton jättöön liittyvä kulkeminen. Kyllä se teetetyn työn hintakin tulee ottaa huomioon. Ilmaisia palveluja kun ei tietääkseni ole. Siitä syystä en viitsi lainata, vaikka toki sellaisen pesurin ilmaiseksi käyttööni saisinkin.
Mautoilija:
Aina kun tehdään jotain, on epäonnistumisen vaara.
--- Lainaus käyttäjältä: rokkavaunu - 29.05.2019 kello on 21:53 ---Käyttöohje ei tuosittele, mutta jos kunnolla pitäis saada puhdasta, niin pesukone ainoa joka tehoaa.
--- Lainaus päättyy ---
Onko itsetehtynä ilmaista? Teen päivittäisen työsuorituksen yhteiskunnan hyväksi myös siksi että voin työllistää muita, saan hyvää palvelua ja pääsen itse helpommalla.
Lainausjuttu jäi oudoksi.
hemppat:
Noissa messuvermeissä on järkyttävät messuhinnat, samaan hintaan 10 Kärcheriä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta