Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Sisätyynyjen ja sohvan päällysteiden pesu

<< < (6/10) > >>

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 30.05.2019     kello on 09:38 ---No puhistukone myöskään  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Ne ovat väriltään vihreät ja eivät olleet likaisen näköisiä. Entisen omistajan jäljiltä vaan halusin putsata. Kerran sen jälkeen mulle kävi semmoinen vahinko, että yläkaapista oli kaatunut likööripullo ja liemet valui suoraan sohvan kankaalle. Semmoista mustaa sokeritöhnää siis. Pesin samalla tavalla sen uudestaan ja puhdasta tuli.

MCL:
Tekstiilien pesemiseen paikallaan ei tarvitse välttämättä mitään erityistä tekstiilipesuria, vaan suihkepullo ja tavallinen nestettä imevä 50€:n "teollisuusimuri" toimivat yhtä tehokkaasti.

Suihkepulloon veden joukkoon tekstiilipesureille sopivaa pesuainetta. Erinomainen pesuaine on ollut Kärcherin jauhe.
Valmiiksi veteen sekoitettuja pesulioksiakin on, mutta siinä ostaa turhaan vettä pesuaineen mukana.

Puhtaalta näyttävät ja tuoksuttomatkin tekstiilit yllättävät pesuveden värillä ja koostumuksella. ;)

palokurki:
Yhtenä vinkkinä on käyttää ihmesientä. Se oikeesti puhdistaa ilman pesuainetta. Putsasin sillä kuskin penkin käsinojat ja mustaa vettä sai puristaa pitkään.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 30.05.2019     kello on 19:28 ---Yhtenä vinkkinä on käyttää ihmesientä. Se oikeesti puhdistaa ilman pesuainetta. Putsasin sillä kuskin penkin käsinojat ja mustaa vettä sai puristaa pitkään.

--- Lainaus päättyy ---
Eikö se hio...?

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 30.05.2019     kello on 19:46 ---Eikö se hio...?

--- Lainaus päättyy ---
Johonkin semmoseen se teho kait perustuu. Olin varovainen, joten mulla on edelleen käsinojat. 😀

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View