Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Luvattomasti ilmaiseksi leiriytyvät some-karavaanarit ovat ilmiö myös Suomessa.

<< < (28/52) > >>

Rauzi:
Ja mä ihmettelin määreitä pysäköiminen ja leiriytyminen ja nyt tuli mukaan asuminen. Jos leiri on asumista niin jopas jotakin. Sehän muuttaa tän koko jutun.

Sinnipirtti:
Kääntöpaikalla pysäköinti on sallittua ellei sitä ole erikseen merkein kielletty eikä pysäköinti haittaa kääntöpaikan käyttöä.

Karabiilisti:
Puskasta terkkuja  Thumb
Linnut laulaa ja on rauhallista.
Kysäsin maanhaltijalta luvan...totesi että hyvähän se on jos siellä joku yöpyy ja samalla vartioi paikkaa.  Thumb

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 18.05.2019     kello on 16:33 ---Tää maanomistajajuttu on ihan anaalijuttu, eli perseestä. Jos landlordilla on sanottavaa, lähen samantien. Eipä ole koskaan tullut tilannetta vastaan. Jos pitää maanomistajan tulla möykkäämään tai poliisin puuttua niin ongelma on korjaamaton, se on päässä. Se on rasite joka vaivaa eliniän. Jos poliisin pitää puuttua niin ollaan jo ongelmissa mihin ei terve ihminen joudu.

--- Lainaus päättyy ---

Kuinkas monta "land loordia" täällä näistä puskailijoista on? Ei mahda kovin montaa olla kirjoituksista päätellen.

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: Sinnipirtti - 18.05.2019     kello on 10:53 ---Voinet korjata jos olen väärässä mutta maanomistajat näkevät leiriintymisen tai nukkumisen maa-alallaan suurempana ongelmana kuin karavaanarit itse vieraana muiden maa-alalla. Harvemmin karavaanari menee maanomistajalle huutamaan maanomistajan maa-alasta, mutta useammasti kyllä maanomistaja tulee karavaanarille huutamaan omasta maa-alan luvattomasta käytöstä.

--- Lainaus päättyy ---
Korjataan Sen verran, että toiset karavaanarit näkevät toisen karavaanarin puskaparkkeilun suurempana ongelmana kuin maanomistajat konsanaan. :-\

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View