Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Luvattomasti ilmaiseksi leiriytyvät some-karavaanarit ovat ilmiö myös Suomessa.

<< < (29/52) > >>

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 18.05.2019     kello on 22:00 ---Korjataan Sen verran, että toiset karavaanarit näkevät toisen karavaanarin puskaparkkeilun suurempana ongelmana kuin maanomistajat konsanaan. :-\

--- Lainaus päättyy ---

Korjataan sen verran että meissä karavaanareissakin on maanomistajia, kaikki eivät ole pelkästään "jokamiehen oikeudella".

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 18.05.2019     kello on 22:00 ---Korjataan Sen verran, että toiset karavaanarit näkevät toisen karavaanarin puskaparkkeilun suurempana ongelmana kuin maanomistajat konsanaan. :-\

--- Lainaus päättyy ---
lisätään vielä että harva maanomistaja jaksaa tai pystyy edes illan aikana kiertämään omat tilukset ja kiinostaako heitä moinen asia jos ei ole ongelmia. sitten on näitä valittajia ja portin sulkijoita, niillä ei ole edes välit naapurin kanssa kunnossa kun lähtökohta on, minulla on oikeus kieltää teiltä käyttämästä tätä tietä tai paikkaa.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 18.05.2019     kello on 22:17 ---lisätään vielä että harva maanomistaja jaksaa tai pystyy edes illan aikana kiertämään omat tilukset ja kiinostaako heitä moinen asia jos ei ole ongelmia. sitten on näitä valittajia ja portin sulkijoita, niillä ei ole edes välit naapurin kanssa kunnossa kun lähtökohta on, minulla on oikeus kieltää teiltä käyttämästä tätä tietä tai paikkaa.

--- Lainaus päättyy ---
Siihenkö sinä luotat että maan omistaja ei ehdi kiertämään?

Rauzi:
Mä oon tilallinen. Erityisen kätevää on että rappusilta näön koko tilan ilman silmälasejakin.
Kerran vuosia sitte tuli tuntematon pihaan, kysyi tietä tuttavan mökille.

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 18.05.2019     kello on 22:28 ---Mä oon tilallinen. Erityisen kätevää on että rappusilta näön koko tilan ilman silmälasejakin.
Kerran vuosia sitte tuli tuntematon pihaan, kysyi tietä tuttavan mökille.

--- Lainaus päättyy ---

Kaikilla ei ole "noin helppoa".  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View