Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Luvattomasti ilmaiseksi leiriytyvät some-karavaanarit ovat ilmiö myös Suomessa.

<< < (3/52) > >>

Karabiilisti:
30 on vielä edullinen, kalliimpiakin on....

ja kunnei tarvi sähköä, wc tai suihkua kun itselläkin on niin hinta on melkoinen parkkipaikasta....
Varsinkin jos/kun alueella vietetään yleensä ilta klo 18-aamu klo 09. Joskus vähempikin aikaa esin 22-08.

abc tyylinen 5-10eur on aika ookoo (jossei tarvi palveluja)

K.E.V:
Edellinen ei ole kuullut jotta ei pidä ajaa kaikkia päiviä tappiin. Voi esim tutustua paikkakuntaan, museoihin,kylpylään, uida ja saunoa. Tällöin kiva ottaa se camping jossa leiri pystyssä. Tuolla kesäreissuillakin on aina joku paikka missä pitempään jonkin syyn takia. Eihän yöpaikasta kannatakaan maksaa koko juttua.

Raksaus:
Myös ketjun otsikoinnista (en uudelleenlukenut juttua, joten en muista onko lainaus jutusta vai omaa tuotosta) että juurikin tuo ilmaisuus tässä nyt rassaa. Jos hommasta ei aiheudu häiriötä niin antaa mennä vaan siinä missä kaikki muukin laillinen toiminta. Jokainen leiriytyjä kun tuntisi oman vastuunsa säännöistä ja niiden noudattamisessa niin homma jatkuisikin näin.

Ainakin usrimmat jotka minä tunnen ei puomeja mailleen asentelisi vain estääkseen muiden sirllä yöpymisen, jos asiasta ei koidu heille harmia. Ei se puomikaan ilmainen ja loputtoman huoltovapaa ole ja itsekin sen joutuu aukomaan kelistä riippumatta. Toki niitäkään n ihmisiä kaiketi löytyy. Häiriköilyä ja tihutyön tekijöiltä suojautuminen sitten eri asia.

Muumuupapa:
Ajatus, että nukkumisesta pitäisi aina maksaa, on kertakaikkisen vastenmielinen.

Rauzi:
En ajattele rahassa omaa puskaleirintääni. Mä vaan haluan tehdä niin. Enkä halua sinne mihin maanomistaja ei minua halua. Mikä helevetti siinä olis väärin että meen laavulle tai tulipaikalle ittekseni istumaan. Ja auto johonki lähelle parkkiin.

Tulikartta.fi

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View