Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Luvattomasti ilmaiseksi leiriytyvät some-karavaanarit ovat ilmiö myös Suomessa.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 13.05.2019 kello on 12:23 ---En ajattele rahassa omaa puskaleirintääni. Mä vaan haluan tehdä niin. Enkä halua sinne mihin maanomistaja ei minua halua. Mikä helevetti siinä olis väärin että meen laavulle tai tulipaikalle ittekseni istumaan. Ja auto johonki lähelle parkkiin.
Tulikartta.fi
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa ei yhtään mitään väärin, jos auto seisoo parkissa tiealueella tai sen välittömässä läheisyydessä haittaamatta ketään.
Jos vaan seuraa esim. facen puskaparkki-ryhmää, monilla tuntuu olevan se käsitys että minne vaan järven rantaan voi mennä jokamiehen oikeudella leiriytyyn kuten teltankin kanssa, jos sitä ei ole erikseen kielletty tai estetty.
Mutta ei se minua haittaa mitä muut tekee, käytän puskaparkkikartaa oma tarpeen mukaan ;)
Karabiilisti:
Asuntoautoillessa on campingissa sellanen pikkanen ongelma että jos auto lähtee tutustumaan lähiseudun nähtävyksiin niin ei sinne leiriin jää yhtään mitään....
Miksi siis maksaa myöskään tyhjästä parkkipaikasta....
ei se että auto ei ole campingissa tarkoita etteikö katseltaisi nähtävyyksiä...se auto vaan seuraa sinne nähtävyyksille tai kylpylään.... (ei kuitenkaan altaaseen asti) :laugh:
Rauzi:
Ossi66, Siinä face ryhmässä on päälle 9000 seuraajaa, mutta niitä aktiiveja on kourallinen. Ja neki on kopparnäsissä tai pistohiekalla puskissa.
Totta ettei kaikki ymmärrä jokamiehenoikeuden ja luvattoman maastopysäköinnin eroa.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 13.05.2019 kello on 14:10 ---Asuntoautoillessa on campingissa sellanen pikkanen ongelma että jos auto lähtee tutustumaan lähiseudun nähtävyksiin niin ei sinne leiriin jää yhtään mitään....
Miksi siis maksaa myöskään tyhjästä parkkipaikasta....
ei se että auto ei ole campingissa tarkoita etteikö katseltaisi nähtävyyksiä...se auto vaan seuraa sinne nähtävyyksille tai kylpylään.... (ei kuitenkaan altaaseen asti) :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Ei jää, minulla ainakin markiisit auki, pyykki kuivumassa, pöytä ja tuolit ulkona , grilli esillä suojapussi päällä jne , liikenteessä joko kävellen, fillarilla tai julkisilla.
SE ettei sulla jää mitään, ei tarkoita ettei jollain jää. Ja jotenkin kun kylpylästä kävelee autolle on mukavaa että kaikki valmiina.
Kukin tavallaan
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 13.05.2019 kello on 14:10 ---Asuntoautoillessa on campingissa sellanen pikkanen ongelma että jos auto lähtee tutustumaan lähiseudun nähtävyksiin niin ei sinne leiriin jää yhtään mitään....
--- Lainaus päättyy ---
Senpä takia mekin vaihdoimme vaunuun, tykätään että on joku "kotipesä" leirintäalueella johon aina palata päiväretkiltä, kausipaikka-matkailusta nyt sitten vielä puhumattakaan 8)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta