Tekniikkakeskustelut > Projektit

Gilssin Dethleffs Ducato(-91)"akvaario"

<< < (21/37) > >>

Gils_75:
No niin, nyt oli postikin tuonut kortin/ tarrat  Thumb Pihistelen vielä noita numeroita vaikka tuskin niillä nyt on mitään merkitystä  ;D

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 21.05.2019     kello on 01:26 ---Mietin että mitä jos meniskin ihan ensiksi käymään tuossa SF Caravanin leirintäalueella mikä on lähellä, joko Hietasaari tai sitten Lintulahteen ::) Kumpaako paikkaa suosittelette?

--- Lainaus päättyy ---
Hietasaari on hyvällä kelillä hieno paikka..suosittelen .

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 20.05.2019     kello on 23:27 ---Pystyykös tuon raitisvesiSäilön jotenkin itse desifioimaan tms tms? Entinen omistakin jo sanoi että sitä he eivät ole käyttäneet juomavetenä, mutta siis kyllähän minä nyt itse tahtoisin että se on puhdas yms..

--- Lainaus päättyy ---

Tottakai kaiken pystyy (ja kannattaa) tehdä itse. ;)
Minä käytän siutruunahappoa desinfiointiin. Kaupan maustehyllystä isompi purkki, olikos se Sallisen purkki 680g ja maksaa luokkaa 6eur.

Sekoitan sen kymmeneen litraan kuumaa vettä ja kaadan kannulla säiliöön. perään vielä lisää vettä parikymmentä litraa.  Autossa riittänee vajaa säiliö ja jos käy vaikka ajamassa, jotta aine loiskuu ympäri säiliön.
Annan olla ensin säiliössa luokkaa puolituntia ja sitten lasken boilerin täyteen, jolloin myös putkisto täyttyy. Tunti-pari vaikutusta ja järjestelmä tyhjäksi. Sitten pari huuhtelua koko järjestelmälle. Sitruunahappo todennäköisesti maistuu vielä parissa seuraavassa tankillisessa, mutta sehän ei ole myrkkyä ;D
Jos haluaa käyttää enemmän vettä isommassa säiliössä, seoksen vahvuutena riittänee 2-3 prosenttia.

Vaeltaja:

--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 21.05.2019     kello on 01:26 ---Mietin että mitä jos meniskin ihan ensiksi käymään tuossa SF Caravanin leirintäalueella mikä on lähellä, joko Hietasaari tai sitten Lintulahteen ::) Kumpaako paikkaa suosittelette?

--- Lainaus päättyy ---

Jos Hietasaaren päädyt menemään, niin katso onko Haapaniemen Paroni paikalla. Tunnistus on helppoa. Etsit vain alueen suurimman ja komeimman Kabe vaunun.

Gils_75:
 Thumb Täytyypäs kurkata..

Tässä tähän Suomenkieliset ohjeet! Laatikossa kun ei niitä tullut.
https://hameenakku.fi/wp-content/uploads/2014/11/K%C3%84YTT%C3%84OHJE-GB40-c.pdf

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View