Tekniikkakeskustelut > Projektit

Gilssin Dethleffs Ducato(-91)"akvaario"

<< < (20/37) > >>

0yxxy0:
mm. Kankaanpäässä kuninkaanlähde, Lestijärvellä kuturanta, Orismalassa (Isokyrö) lukkuhaka. Näistä lapsiperheenä ainakin positiivisiä kokemuksia jossa käyty useammastikkin.

Ossi66:
Noista 0yxxy0:n mainitsemista Kunkulta (>10km) ja Kuturannasta (>6km) on pitkä matka kauppaan ilman autoa - Lukkuhakaa en muista, onko siellä kauppoja.

Kalajärvi Peräseinäjolella on 30km Tuurista eteenpäin - ruokakauppaan 3km.
Kattivankkuri Vuokatissa tulee matkaa hieman yli 300km Jyväskylästä. Kauppaan kävelymatka.
Noista molempia voin suositella  ;)

Laaga:

--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 19.05.2019     kello on 20:36 ---Kits tästä=) Mites sit kun koko järjestelmä tyhjätään niin hanat aukiko ja lopuksi tyhjää tuon säiliön..

--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin toimien tuo menee, tosin raikasvesisäiliössä pitäis itsessään olla tyhjennyshana josta sen säiliön saa tyhjäksi.

Gils_75:
Pystyykös tuon raitisvesiSäilön jotenkin itse desifioimaan tms tms? Entinen omistakin jo sanoi että sitä he eivät ole käyttäneet juomavetenä, mutta siis kyllähän minä nyt itse tahtoisin että se on puhdas yms..

Gils_75:
Mietin että mitä jos meniskin ihan ensiksi käymään tuossa SF Caravanin leirintäalueella mikä on lähellä, joko Hietasaari tai sitten Lintulahteen ::) Kumpaako paikkaa suosittelette?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View