Tekniikkakeskustelut > Projektit

Gilssin Dethleffs Ducato(-91)"akvaario"

<< < (22/37) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 21.05.2019     kello on 01:26 ---Mietin että mitä jos meniskin ihan ensiksi käymään tuossa SF Caravanin leirintäalueella mikä on lähellä, joko Hietasaari tai sitten Lintulahteen ::) Kumpaako paikkaa suosittelette?

--- Lainaus päättyy ---
Hietasaari jos, et halua kuulla nelostien meteliä. Juuri tulin sieltä ja huomenna taas takasin. Emäntä toimistolla töissä pe-su, ja minä taas maantaina. Sielllä tosi rauhallista ja hyvät hiekkarannat.Tervet uloa Thumb

Gils_75:
Juuh, täytyy nyt katsoa mille päivälle reissu osuis mutta siis maanantain olen vielä töissä ja pääsen illalla yhdenksän aikaan vasta pois! Eli tiistai vois olla se päivä milloin sinne ajelis kun ei taida olla järkeä enään maanantaina yhdeksältä lähteä ajelemaan  ::) Torstaina pitää sit olla taas kotosalla mutta jos tuollaisen parin päivän irtautumisen pystyis ottamaan näin ekaksi reissuksi=) Eikös sieltä saa vaihdettua kaasupullonkin uuteen?

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 22.05.2019     kello on 19:07 ---Juuh, täytyy nyt katsoa mille päivälle reissu osuis mutta siis maanantain olen vielä töissä ja pääsen illalla yhdenksän aikaan vasta pois! Eli tiistai vois olla se päivä milloin sinne ajelis kun ei taida olla järkeä enään maanantaina yhdeksältä lähteä ajelemaan  ::) Torstaina pitää sit olla taas kotosalla mutta jos tuollaisen parin päivän irtautumisen pystyis ottamaan näin ekaksi reissuksi=) Eikös sieltä saa vaihdettua kaasupullonkin uuteen?

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, ja sauna lämpiää joka päivä.Löytyy myös pesekone, kuivuri, hyvä kota grillaamiseen jne. Itse olen nyt syksyyn saakka siellä. Toimisto avoinna klo. 9-20.00

Gils_75:
Juu näin muistelinkin että ei sinne ihan mihin aikaan vaan pääse kirjautumaan, mutta jos sit tiistaina joskus päivällä ajelee =)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Gils_75 - 22.05.2019     kello on 19:23 ---Juu näin muistelinkin että ei sinne ihan mihin aikaan vaan pääse kirjautumaan, mutta jos sit tiistaina joskus päivällä ajelee =)

--- Lainaus päättyy ---
Saa sinne tulla vaikka yöllä ja aamulla käy sit ilmoitumassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View