Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Retkeilyauton määrittely

<< < (6/11) > >>

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  4.05.2019     kello on 08:33 ---Mitäs eroa on retkeilyssä ja matkailussa...?

--- Lainaus päättyy ---

Retkeily on enemmän ulkoiluhenkistä luonnossa liikkumista vapaa-aikana eväitä syöden ja matkailu on pidempiaikaista matkustamista/turismia yleensä loma-aikana. Syödään ja juodaan hienosti. Joo.

;D  :laugh:

Turhan Höpöttäjä:
Miksi ostaa pakettiautoon väsätty retkeilyauto, kun pieniä oikeitakin matkailuautoja on tarjolla.

palokurki:
^ Samaa mieltä. Olen katsellut siskolle alle 20 tuhannen retkiautoa. Tarjolla on vaan romuja.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman -  5.05.2019     kello on 09:17 ---Retkeily on enemmän ulkoiluhenkistä luonnossa liikkumista vapaa-aikana eväitä syöden ja matkailu on pidempiaikaista matkustamista/turismia yleensä loma-aikana.

Syödään ja juodaan hienosti. Joo.

--- Lainaus päättyy ---

Muuten hyvä, mutta miksi matkailun pitäisi ajoittua loma-aikaan.

Minä syön aina yhtä hienosti tai huonosti. Itse kokkaillen tai halvassa paikassa syöden.

Retkeily- ja matkailuautoja voi kyllä käyttää ristiin ihan kumpaan tarkoitukseen vain, eli ovat vain autotyypille muodostuneita nimiä. Muistan hyvin Apulian eli Italian kengänkoron eräältä leirintäalueelta pariskunnan, joka oli ajanut sinne retkeilyautolla kahdessa päivässä Suomesta ja samanlainen oli paluusuunnitelmakin . Parhaimmillaan 150 km/h oli kuulemma ollut marssivauhti autobahnilla, kerkiäähän siinä.

--- Lainaus käyttäjältä: palokurki -  5.05.2019     kello on 08:35 ---Tuon "mantran" ovat keksineet tällä foorumilla pienten kulkimien omistajat itse.

--- Lainaus päättyy ---

Minkäs sille voi, että mitä lyhyempi kuljin sen paremmin se ruutuun sopii. Autotyypistä riippumatta. Toisille tuolla ominaisuudella on merkitystä, toisten autot taas eivät ruutuun sovi.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  5.05.2019     kello on 09:31 ---Miksi ostaa pakettiautoon väsätty retkeilyauto, kun pieniä oikeitakin matkailuautoja on tarjolla.

--- Lainaus päättyy ---

:o
Tosi on.
Sama pituus, 10cm enemmän leveyttä ja 25% enemmän tilaa.
Peilit samat molemmissa= max leveys.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View