Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Retkeilyauton määrittely

<< < (5/11) > >>

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.05.2019     kello on 22:44 ---Kummallinen mantra tuo 'parkkiruutuun sopiva'.
Peltikoppaiset on valtaosin 6-metrisiä ja sopii harvaan parkkiruutuun.

--- Lainaus päättyy ---
Kaikki autot mahtuu parkkiruutuun kun vain etsii oikean ruudun.
Kai tämäkin on nupero retkeilyauto kun ei ole puoli-tai integroitu mutta oikeasta matkailuautotehtaas ta nyt kumminkin tullu

Alan:
Jos jotakin mielipidettä toistetaan tarpeeksi usein, niin osa rupeaa pitämään sitä totuutena.  ;D

Kaikissa kulkineissa on ongelmansa. Sellaista ei ole keksittykään, joka olisi sisältä tarpeeksi suuri ja ulkoa tarpeeksi pieni. Mulla on retkeilyauton kokoinen matkailuauto, joka olisi integroituna lähellä täydellistä matkailuun tarkoitettua näppärää matkailuautoa. Valitettavasti samankokoinen saman merkin integroitu ei olekaan sisältä yhtä hyvin suunniteltu.

Monesti olen peltikuorista pohtinut, mutta en ole löytänyt 2+2 hengelle sopivaa omaan käyttötarkoitukseen . Peltikuorien rajat tulevat vastaan koossa ja käytettävyydessä.

foothillster:

--- Lainaus käyttäjältä: Heisenberg -  4.05.2019     kello on 21:14 ---Vähän OT:ta tähän väliin...

Itse ihmettelen noiden retkeilyautojen hintoja. Kalliimmat mallithan on yhtä kalliita kuin "tavalliset" matkailuautotkin. Jotenkin mieltäisin että sen retkuilusisustan rakentaa sinne Ducaton peltikoppiin vähemmällä vaivalla, ja paljon vähemmän sinne sopii sitä tavaraakin.

--- Lainaus päättyy ---

Onko tullut katseltua autoja muutenkin kuin ulkopuolelta?
Vaihtuu se hinta kovemmaksi "matkailu"autollakin kun sisältö on muutakin kuin portapotti ja styroksi!

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: foothillster -  4.05.2019     kello on 23:52 ---Onko tullut katseltua autoja muutenkin kuin ulkopuolelta?
Vaihtuu se hinta kovemmaksi "matkailu"autollakin kun sisältö on muutakin kuin portapotti ja styroksi!

--- Lainaus päättyy ---
Niinku Westfalia....

Pituutta Volkkarilla alle 5 m, mutta hintaa 90 tuhatta Saksassa.
Taitaa olla aika vaikeaa tuoda sitä tänne Suomeen, kun paukkuisi vielä henkilöauton vero. Mahtuu se kuitenkin parkkiruutuun hyvin.

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  4.05.2019     kello on 22:44 ---Kummallinen mantra tuo 'parkkiruutuun sopiva'.
Peltikoppaiset on valtaosin 6-metrisiä ja sopii harvaan parkkiruutuun.

--- Lainaus päättyy ---
Tuon "mantran" ovat keksineet tällä foorumilla pienten kulkimien omistajat itse.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View