Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Retkeilyauton määrittely
foothillster:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 3.05.2019 kello on 14:46 ---Tarkeneehan sisseimmät retkiautossakin.
--- Lainaus päättyy ---
OT
Mua vähän vaivaa tuo retkeilyauton määrittely. Missä menee raja matkailuautoon? Tai pakuun retkeilyvarustuksel la?
Onko se lämmitysmuoto? Ja millä teholla, WC, erillinen suihku, peltikuorisuus, eristeiden vahvuus, kaksoispohja, montako liekkiä, vaatekaappi, tavaratila vai mikä se on?
Itse kun mennään omalla peltikuorisella matkailuautolla ympäri vuoden enkä pidä meitä mitenkään sisseinä! Eikä se edes siltä tunnu...
smy:
--- Lainaus käyttäjältä: foothillster - 3.05.2019 kello on 19:32 ---OT
Mua vähän vaivaa tuo retkeilyauton määrittely. Missä menee raja matkailuautoon? Tai pakuun retkeilyvarustuksel la?
Onko se lämmitysmuoto? Ja millä teholla, WC, erillinen suihku, peltikuorisuus, eristeiden vahvuus, kaksoispohja, montako liekkiä, vaatekaappi, tavaratila vai mikä se on?
Itse kun mennään omalla peltikuorisella matkailuautolla ympäri vuoden enkä pidä meitä mitenkään sisseinä! Eikä se edes siltä tunnu...
--- Lainaus päättyy ---
Mulle ainakin pakun vakio liukuovi sivulla ja mahdollisesti pariovet takana.
palokurki:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 3.05.2019 kello on 19:44 ---Mulle ainakin pakun vakio liukuovi sivulla ja mahdollisesti pariovet takana.
--- Lainaus päättyy ---
Niin minäkin sen määrittelisin. Lisäksi se, että eristeitä ei ole.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: foothillster - 3.05.2019 kello on 19:32 ---Mua vähän vaivaa tuo retkeilyauton määrittely. Missä menee raja matkailuautoon?
--- Lainaus päättyy ---
Se on vähän samanlainen termi kun 'alinopeus'. ;D
88k5:
--- Off-Topic: ---Retkiauto on kait karu versio peltikuoriaisesta - tyyliin "auto ja patja", tavan lasiikkunat (tai umpitavaratila), eristeetön ja rekisteriotteessa lukee ajoneuvoluokan kohdalla "N1 pakettiauto". Sellainen "kevyt muuttokuorma vailla päämäärää" kontissa :-[
Peltikuoriainenhan sellainen "en halua näyttää matkailuautolta" -paku. Otteessa kuitenki "M1 henkilöauto, matkailuauto". Teknisesti/hinnalta valkoisia styroxipömpeleitä vastaava louskuovellinen (käyttäjien antama nimi) :DLempinimiähän nuo, ei mitään virallisia..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta