Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Mesestä pimeni peilien säätimet
T-Cat:
Eipä ole tietoa mutta tarkempi info autosta alustan lisäksi voisi auttaa jotain tietäjää.
ktako:
Malli Carthago E44 alusta sprintter 08 malli WDB 9061361N393541
88k5:
Onkohan niitä peilin säätöjä kuitenkaan sotkettu mersuun? Onko Sprinsun orkkis oven nappulahärdelli, jossa peili- ja ikkunanamiskat sulla, jonnekin kolottu?
Mulla Frankiassa ihan niiden tekemää, peilitkin riippukorvat/bussimallia.. Sprinsussa ei originellisti taida olla edes peililämmitystä, eikat carthagokaan käytä mersun omia peilejä?
Mitäs sulla tekee MB virta-avaimen avaus/sulkemistoiminto? Mulla vilkut välkkyy ja joku rele naksaa.. autaisko tuon äänen paikallistaminen löytämään etsimääsi boxia..
Kuskinpukin sulakkeita, kuukkelilla;
--- Lainaus ---Fuse block F55/3
1 Mirror setting/rear window defroster 5A
..
8 Loading tailgate/tipper vehicle PARKTRONIC 10A
--- Lainaus päättyy ---
"Masi":
Ettei olisi siinä vasemmassa laidassa olevan puisen hyllyn takana.
Omassa entisessä, tosin ei carthago, oli peilin sulakkeet, releet sun muut sillä kohti.
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 15.05.2019 kello on 23:22 ---Onkohan niitä peilin säätöjä kuitenkaan sotkettu mersuun? Onko Sprinsun orkkis oven nappulahärdelli, jossa peili- ja ikkunanamiskat sulla, jonnekin kolottu?
Mulla Frankiassa ihan niiden tekemää, peilitkin riippukorvat/bussimallia.. Sprinsussa ei originellisti taida olla edes peililämmitystä, eikat carthagokaan käytä mersun omia peilejä?
Mitäs sulla tekee MB virta-avaimen avaus/sulkemistoiminto? Mulla vilkut välkkyy ja joku rele naksaa.. autaisko tuon äänen paikallistaminen löytämään etsimääsi boxia..
Kuskinpukin sulakkeita, kuukkelilla;
--- Lainaus päättyy ---
Nappulahärdeli ei ole sprinsun orggis, vaan joku muu. Peilit riippuvat. Lämmitykset on. Tuo avainjuttu pitääkin kokeilla. Ne nimittäin vilkuttavat vilkkuja. Huoltovälin ilmoitus kuittaamisessakin asentaja teki jonkun avainlukituskuittau ksen ennenkuin ilmoitus näytössä kuittaantui. puulaatikon takana boxi ei ole.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta