Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Ensimmäinen auto...

<< < (4/21) > >>

Oulaa:
Tuon ikäisessä Detlefsissä on paljon puuta korin alaosassakin ja esim lokasuojan kaarissa. Katso että ne ovat kunnossa. Aja kunnollinen koeajo että mietit viittiikö niillä matkustaa pitkiä matkoja. Ikä tahtoo tehdä ajo-omituisuuksia näihin kamppeisiin.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 25.04.2019     kello on 16:34 ---
Millä toteutuksella? Aidosti mielenkiinnosta kysyn kun viime kesän oman ostoksen valintaperuste oli että pitää olla lattialämmitys. Ja itse olin kuvitellut että tuota ei järkevästi jälkiasenneta.

--- Lainaus päättyy ---

Esim tuolla: https://www.vapaa-aika.com/epages/vapaa-aika.sf/fi_FI/?ObjectID=1058922
Tämä ei varsinaisesti lämmitä asuintilaa, mutta on mukavuustekijä sähkössä ollessa.

Tai tuolta: https://www.monitampere.fi/lampomatto

K.E.V:
Mun mielestä 30v vaunuilu kokemuksella kannattaa valita laadukas laite, sen sijaa että ostaa hinnat alkaen mahdollisemman uuden.
Katsoo itseä himoittavan varustuksen myös jos valmiina.

MRi:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 25.04.2019     kello on 21:01 ---Mun mielestä 30v vaunuilu kokemuksella kannattaa valita laadukas laite, sen sijaa että ostaa hinnat alkaen mahdollisemman uuden.
Katsoo itseä himoittavan varustuksen myös jos valmiina.

--- Lainaus päättyy ---
Kokemusta huomattavasti vähemmän mutta samaa mieltä.

Vähän tuon tapaiseksi olin nuo jälkiasennettavat lattialämmitykset veikannutkin. Eli eihän ne tietenkään sen alkuperäisen maton alle mene. Toki varsin fiksusti tuotteistettu tuo jälkiasennusmalli on.

Aika harvassa oli uudet Fendit Saksassa missä lattialämmitys oli vakiona. Itse asiassa tasan kahdessa paikkaa tuo meidän malli. Ja valitussa natsasi kaikki muutkin varusteet täysin kohdalleen.

Toi sähköinen lattialämmitys on kiva viileällä kelillä. Talvikeleillä vesikiertoinen luonnollisesti huomattavasti parempi. Itsellä kun ei ole talvikäyttöä niin ei tarvetta sille tai edes Aldelle.

Turhan Höpöttäjä:
Ahah. Veljet on jo menossa lattialämmityksessä .
Mutta aloittajalle: Osta madollisimman korkeatasoinen auto, uutena yli sata tonnia. Mutta vuosituhannen alun vuosimalli, siinä laatua pitkäksi aikaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View