Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Ensimmäinen auto...
Turhan Höpöttäjä:
Vuokraa auto muutamaksi päiväksi. Jos ei ole hyvä, sitten hieman erilainen seuraavaksi. Siitä sitten selviää mimmonen sen pitäisi olla. Osta harkiten, kun netti on jo täynnä myynnissä olevia vääriä harkintoja. Lykkyä tykö. Thumb
Alan:
Auton pitää olla kuiva, ehjä ja huollettu. Märät ja haisevat hylätään ensin.
Alustan pitää olla tarpeeseen sopiva. Etuvetoinen riittää kolmen vuodenajan käyttöön normaalilla tieverkolla ja ilman peräkärryä.
Tyyppi myös käytön mukaan. Harva puoli-integroitu sopii lapsiperheelle, eikä pariskunta tarvitse isoa alkoviautoa, noin esimerkkeinä.
Sitten laatua tekevä valmistaja. Mieluummin vanhempi ja laadukas kuin uusi ja halvin mahdollinen.
Pohjaratkaisu, jossa ei tarvitse petijumppaa ja jossa kaikille tavaroille on paikkansa. Takatallia suosittelen myös. Tärkeimmät varustevalinnat tarpeen mukaan tässä kohtaa, kuten lämmitysjärjestelmä, wc-suihkutilan koko ja mahdollinen erillisyys sekä jääkaapin koko.
Hyvät varusteet saa halvemmalla käytetyn auton mukana kuin erikseen ostettuna, mutta tämä tulee vasta tässä vaiheessa listaa. Niitä saa kuitenkin jälkikäteenkin hankittuna.
Älä anna emännän valita autoa verhojen värin perusteella. Verhot voi vaihtaa ja penkitkin verhoilla.
MRi:
^Alanilta tiivis ja oikeanoloinen priorisointi Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 25.04.2019 kello on 12:52 ---lattialämmitys...about 200 euroa.
--- Lainaus päättyy ---
Millä toteutuksella? Aidosti mielenkiinnosta kysyn kun viime kesän oman ostoksen valintaperuste oli että pitää olla lattialämmitys. Ja itse olin kuvitellut että tuota ei järkevästi jälkiasenneta.
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 25.04.2019 kello on 12:52 ---Mutta kuten kiinteistövälittäjä sanoi kun talojen hinnoista viimeksi puhuttiin että onhan tietty myynnissä kymmeniä 400k eur taloja mutta myyty ei ole yhtään 3 vuoteen...
--- Lainaus päättyy ---
Riippuu vähän kinkeripiiristä. Täällä päin tietyissä osoitteissa tuo 400ke ei riitä keskimääräistä isompaan yksiöön :laugh:
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 25.04.2019 kello on 16:34 ---^Alanilta tiivis ja oikeanoloinen priorisointi Thumb
Millä toteutuksella? Aidosti mielenkiinnosta kysyn kun viime kesän oman ostoksen valintaperuste oli että pitää olla lattialämmitys. Ja itse olin kuvitellut että tuota ei järkevästi jälkiasenneta.
Riippuu vähän kinkeripiiristä. Täällä päin tietyissä osoitteissa tuo 400ke ei riitä keskimääräistä isompaan yksiöön :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Ota huomioon että joillekin oma luulo on ehdoton totuus.
Karabiilisti:
sähköinen lattialämmitys siis...
se on erittäin helppo asentaa ja toimii kuin junan vessa...jos on sähköä.
Kalvo alle ja matto päälle...muuntajan piuhan kiinni ja se on siinä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta