Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Fiat LMC 2,5 dsl vm -89

<< < (5/7) > >>

Raksaus:
Minulla on myöas -89 ducato.

En nyt väitä, että onglema sinulla ei olisi startissa se on hyvinkin mahdollista, mutta MJH48:n ongelma oli minullakin. Minulla ilmeni niin, että ensin satunnaisesti kun käänsi avaimesta ei tapahtunut mitään. Joka kerta kun avainta kääntäessä startti pyörähti, kone lähti kyllä kiltisti käyntiin. Vein huolton, kun en näistä niin paljon ymmärrä ja ennen kaikkea ei ole hyvää paikkaa purkaa autoa riittävästi ja starttiin ei oikein kädet riittänyt ylä kautta. Vaihtoivat ensin startin, kun sanoivat, että siinä se vika on. Ei auttanut. Hakivat uuden akun. Sama ongelma jatkui. Ongelma paheni pikkuhiljaa niin että lopulta tuntui, että starttaaminen oli satunnaista. Ammattikoululle vein huoltoon ja siellä sanoi heti, että startin pohja on rikki, niinkuin isänikin oli veikannut. Sen vaihdettua ongelma ei ole toistunut kertaakaan.

En tiedä liittyykö millään tavalla tuohon kytkinongelmaasi, mutta minulla on ollut ainakin viimeisenä kahtena keväänä auton seisottua koko talven sellainen ongelma, että ilmeisesti kytkin on jotenkin jumittanut. Ensimmäistä kertaa kun olen kytkin pohjassa yrittänyt vaihdetta päälle niin on kuulunut vaan ilkeä ääni. Ratkennut sillä, että auto pois päältä ykkönen sisään ja startatessa kytkin pohjassa auto nykäisee hieman mutta samalla on kytkin irronnut. Kesät mennyt ilman mitään ongelmia.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 20.02.2019     kello on 20:17 ---Miten painelaakeri voi hirttää pääakselille?

--- Lainaus päättyy ---

Siinähän se liikkuu eestaas....

pouhe:
Tutki vaihteiston ja kytkimen rakennetta ensin ja anna vasta sen jälkeen "neuvojasi".

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 21.02.2019     kello on 09:04 ---Tutki vaihteiston ja kytkimen rakennetta ensin ja anna vasta sen jälkeen "neuvojasi".

--- Lainaus päättyy ---

Voisitko kertoa, mikä meni vikaan?

pouhe:
Edelleen, tutki rakennetta, painelaakeri ei voi osua akseliin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View