Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Prioriteettikytkin

<< < (3/7) > >>

hirvoksi:
Kyllä ne 220V kytkennät on parempi varmaan antaa ammattilaisen hoitaa niin ei tuu siiten nokan koputtamista.

Itse ratkaisin asian sijoittamalla invertteriin hiukka enemmän ja hankkimalla mallin jossa itsessään tuo prioriteettikytkent ä ja 220V ohisyöttö. Nyt jää auton omat 220V rasiat edelleen vaan maasähköön, mutta kyllä sen kanssa pystyy elämään.

Sinnipirtti:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 19.03.2019     kello on 09:28 ---Niin, mutta se ei suinkaan tarkoita että paksusähkön muutokset muuttuu sallituiksi kelle vaan. Tarkistappa asia muualta kuin talousosastolta ja kavereilta.

--- Lainaus päättyy ---

Ei tarvitse tarkistaa, tiedän. Tämä kun on jokseenkin tuttua harrastuspohjalta.

Jokainenhan nyt muistaa poistaa jatkoroikat pois käytöstä. Ne kun on tilapäiseen vain käyttöön eivätkä saa olla koko ajan pistorasiassa kiinni tai ne luokitellaan kiinteäksi asennukseksi mihin taas tarvitaan sitten K.E.V.:n kuuluttamaa ammattilaista asentamaan ne.  :P

Turhan Höpöttäjä:
Minä toin mökiltä 2500W:n invertterin kulkimeen. Siitä vetäsen piuhat pariin pistorasiaan. En ala sen enempi värkkäämään, että vikamahdollisuudet jää vähäiseksi.  :D

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: hirvoksi - 19.03.2019     kello on 09:40 ---Kyllä ne 220V kytkennät on parempi varmaan antaa ammattilaisen hoitaa niin ei tuu siiten nokan koputtamista.
Itse ratkaisin asian sijoittamalla invertteriin hiukka enemmän ja hankkimalla mallin jossa itsessään tuo prioriteettikytkent ä ja 220V ohisyöttö. Nyt jää auton omat 220V rasiat edelleen vaan maasähköön, mutta kyllä sen kanssa pystyy elämään.

--- Lainaus päättyy ---

Se jännite on muuten 230V...
Ja elämään pystyy vaikka minkä kanssa, helpompaa vaan on, jos on vain yksi verkko.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Sinnipirtti - 19.03.2019     kello on 09:50 ---Ei tarvitse tarkistaa, tiedän. Tämä kun on jokseenkin tuttua harrastuspohjalta.

Jokainenhan nyt muistaa poistaa jatkoroikat pois käytöstä. Ne kun on tilapäiseen vain käyttöön eivätkä saa olla koko ajan pistorasiassa kiinni tai ne luokitellaan kiinteäksi asennukseksi mihin taas tarvitaan sitten K.E.V.:n kuuluttamaa ammattilaista asentamaan ne.  :P

--- Lainaus päättyy ---
Heko heko..... Ihan etutelttamainen minä minä vastaus.
Ei ole jatkoroikkia kulkineissa tarvinnut. Itselläni on kyllä tuollainen releistö ja kaikki pistorasiat pl. akkulaturi ja jääkaappi
 aina verkossa. Ja ihan luvallisen kytkemänä. Vaikka ehkä jotain sähköstä tiedänkin 😉

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View