Tekniikkakeskustelut > Alde

Nestekiertolämmitteisen kulkimen energian säästö

<< < (3/26) > >>

Catiska:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.01.2019     kello on 10:46 ---Harvempi nukkuu nurkissa tai seinän vieressä, jossa ei ole lämmitystä.
En nuku kotonakaan makuupussissa.
Kommenttisi viittaa siihen että olet Trumakulkimen käyttäjä.
Tärkeintä oli että kommentoit.

--- Lainaus päättyy ---

Voit toki arvailla minkälaisella lämmittimellä minun koppi on varustettu. Tosin valmisjan nimi kertoo niistä jotain tietäville mitä siellä ei ainakaan ole käytetty.

Monella on se sänky näissä kulkimissa juurikin seinän vieressä. Monesti kaksi tai kolme sivua seinän vieressä. Lisäksi istumapaikat sijaitsee pääsääntöisesti seinän vieressä.

Mikä tuossa oli niin kamalaa että en olisi saanut kommentoida? Minun henkilökohtainen mielipide on että pidän ajatusta typeränä. Miksi haluta muuttaa nestekiertoinen patterilämmitteinen pistelämmityksellä varustetuksi?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.01.2019     kello on 11:40 ---Sisällä ei ole alempi lämpötila, vaan patterien lämmittämissä seinän vierustoissa ja lämpösolissa pattereiden yläpuolella.

--- Lainaus päättyy ---

"Sisällä" sanalla yritin tarkoittaa juuri tuota seinän lämpötilaa.

palokurki:
Nyt kannattaa lukea aloitusteksti uudestaan ja lopettaa joutava vittuilu. Aihe on mielenkiintoinen ja mielestäni toimii ja olen samaa miettinyt trumankin kanssa.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 16.01.2019     kello on 12:32 ---Voit toki arvailla minkälaisella lämmittimellä minun koppi on varustettu. Tosin valmisjan nimi kertoo niistä jotain tietäville mitä siellä ei ainakaan ole käytetty.

Monella on se sänky näissä kulkimissa juurikin seinän vieressä. Monesti kaksi tai kolme sivua seinän vieressä. Lisäksi istumapaikat sijaitsee pääsääntöisesti seinän vieressä.

Mikä tuossa oli niin kamalaa että en olisi saanut kommentoida? Minun henkilökohtainen mielipide on että pidän ajatusta typeränä. Miksi haluta muuttaa nestekiertoinen patterilämmitteinen pistelämmityksellä varustetuksi?

--- Lainaus päättyy ---

Tuskin se patteri on lattian rajassa ja sänky ylhäällä. Minulla sänky on muutaman kymmenen senttiä ylempänä kuin patterit.
Istumapaikoilla en yöllä istu.
Kirjoitin että: Hyvä että kommentoit.

Minä ymmärrän että vänkääminen alkaa, onhan kysymys Kaikkien Kavereista.

retkeilijä:
Olohuoneessani on pieni 700kg:n vuolukivitakka. "Pistemäisenä" lämmönlähteenä se säteilee miellyttävästi lämpöä sohvalla istujille. Samoin tuo höpön takkapuhallin suunnattuna tuo vanhoille luille mukavuutta viileässäkin vaunussa.

Kulkineessa kaasupullon vaihtoväli pitenee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View