Löysin tälläisen virtalähteen niin minkälaisen ledvalonauhan tuohon voi liittää.? Ainakin yhden 5m RGB-nauhan. LED Driver Adapter AC 90-256V 3W 7W 12W 18W 24W Lighting Transformer Power Supply For LED
Strip Light Remember me Ilmainen Wish verkkokauppa Iso kiitos ja kumarrus.
Sopinee otsikon alle??
Löytyykö mistään ledinauhaa 12V AC? Enkä tarvitse muuntajaa. Kaikki muutkin ratkaisut, jotka käyvät kuivauskaapin alle, käyvät kunhan ovat 12V AC. Toi 12 V. nauha on yleistä. Mää oon kaikki tilannut. myynti@pedeled.fi
Jos pikku pätkän tarviit voin pistää postiin, tai poikkeet hakemaan.
Toi 12 V. nauha on yleistä. Mää oon kaikki tilannut. myynti@pedeled.fi Olen nähnyt montakin kaupoissa, vaan kun ovat DC. Onko sulla AC, siis vaihtovirralle? ^ Anteeksi, ei nuo termit ole oikein hallussa?
Niin akkuvirrallehan nämä, puskatalebannin vehkeet. Kovin harvinaiselta kuulostaa tuo 12 V. vaihtovirta--ei sitä joka apteekista saa. Löytyykö mistään ledinauhaa 12V AC? Enkä tarvitse muuntajaa. Mistä aiot sen sähkön ottaa??
Mistä aiot sen sähkön ottaa?? Jo paikallaan olevan muuntajan perästä, josta on jo otettu virta halogeeneille. Jo paikallaan olevan muuntajan perästä, josta on jo otettu virta halogeeneille.Jos siihen laittas tasasuuntaajan niin kävis DC nauha. Liekkö tämän tyylinen edes sopiva, tehon kestoa ainakin olisi https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/1255
Jos siihen laittas tasasuuntaajan niin kävis DC nauha. Liekkö tämän tyylinen edes sopiva, tehon kestoa ainakin olisi https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/1255 Taitaa ilmeisesti jäädä ainoaksi ratkaisuksi. Täytyy tutkia, paljonko tuossa valaisimessa on tilaa ja kysyä minkä kokoinen tuo on. Taitaa ilmeisesti jäädä ainoaksi ratkaisuksi. Täytyy tutkia, paljonko tuossa valaisimessa on tilaa ja kysyä minkä kokoinen tuo on. Olisko toinen vaihtoehto laittaa halogeenimuuntajan viereen ledimuuntaja? Helpompi ja halvempi ehkä myös toimivampi ratkaisu.
Olisko toinen vaihtoehto laittaa halogeenimuuntajan viereen ledimuuntaja? Tuskin on kun olemassa oleva muuntaja on kuivauskaapin rakenteissa ja johto pitäisi saada vedettyä kaapin päältä kaapin seinän ja talon seinän välistä vedettyä. Nämä nykyiset valaisimet ovat kaapin alla molemmin puolin tulevaa valonauhaa. Jos vaan tuo tasasuuntaaja sopii kolmiovalaisimen sisään, niin se on mielestäni helpoin ja siisti ratkaisu. |