Siis vielä vähintään 4 vuodenvaihdetta saa paukutella ihan kaupan tuotteilla, sen jälkeen aletaan väsäämään omatekoisia pommeloita erittäin paljon enemmän kuin nykyään. Voipi tulla viellä toinen paukuttelu perään https://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/pelastuslaitoksilta-suositus-ilotulitteita-ei-pitaisi-ampua-uudenvuoden-aikaan-pohjois-pohjanmaan-lansiosissa-rajun-tuulen-vuoksi/812844/ Voipi tulla viellä toinen paukuttelu perään Siinä näemme, että laki on yhtä tyhjän kanssa.... ![]() Taitaa vanhan äijän kuulo mennyt lopullisesti, kun en ole kuullut yhtään paukkua. Klo 18 02.
Idioottien kakarat on jo aloittanut alkuillasta, sittenhän se on jo 5 tunnin päästä ohi.Oletko varma että ne on kakarat.... Oletko varma että ne on kakarat.... Niin, Idioootithan ne antaa kakaroille paukkuja, vaikka se on kiellettyä. Niin, Idioootithan ne antaa kakaroille paukkuja, vaikka se on kiellettyä. Heh, itse kävin kiinalaisia ja papatteja hakemassa aikoinaan tupakkakaupasta 12 vuotiaana. Eikä kulaan kysellyt mitään. Ja taisi olla kesäaikaa. Kivaa oli.... Just käytin koiran iltapaskalla, kuunteli raketteja ja väänsi köntsän kuten muinakin iltoina.
En osta raketteja enkä matkaile lentokoneella koska minulla ei ole varaa moiseen, vai olenko sairaanloisen itara, onko eri asia jos en osta raketteja enkä matkaile lentokoneella koska vastustan ilmastonmuutosta ja tykkään koirista?
Just käytin koiran iltapaskalla, kuunteli raketteja ja väänsi köntsän kuten muinakin iltoina. Meillä 12v cockeri sai uudenvuodenextrana jäähtyneitä höyrynakkeja. Kävi ulkona ja nyt lepäilee tyytyväisenä koivet kohti kattoa... ![]() En osta raketteja enkä matkaile lentokoneella koska minulla ei ole varaa moiseen, vai olenko sairaanloisen itara, onko eri asia jos en osta raketteja enkä matkaile lentokoneella koska vastustan ilmastonmuutosta ja tykkään koirista? Jos vastustaa ilmastonmuutosta, koirista luopumista voi aina harkita. Koiran kuluilla matkustaa jo lentokoneella. Ihan mitä valitsee ja asioita katselee... Juuri tulin +100€ raketit paukuttelemasta ilman minkäänlaista kipeäntuntemusta sydämmessä. Jälkikasvu alkoi silmiään sen verran lupsauttelemaan unen suuntaan että nyt oli se hetki raketteja ampua. Meilläläisellä eikä lähimmän 5 kilometrin säteellä ole taloissa koiria joten en tunne minkäänlaista syyllisyyttä koirien pelottelusta. Onni on asua syrjäkylällä missä naapureista ei ole haittaa.
Raketit ammuttu ja nyt voi kukkahattutädit ja koirat olla rauhassa minun puolesta seuraavat 364 päivää. Omat koirat oli pihalla samaan aikaan ja eipä nuo välittänyt paukkeesta, kuten ei koskaan aikaisemminkaan.
|