rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Vinkkejä pinnanhoitoon  (Luettu 9484 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Vinkkejä pinnanhoitoon
    « Vastaus #15 : 15.08.2011 kello on 20:13 »
    Nyt kun tuo vahakeskustelu on vallan pinnalla niin täytyy näyttää miten kiiltävää tulee Auto Glymin punaisella ja kultaisella vahalla...se olikin ainut merkki jota Saabin pintaan laitoin, kuvassa Saab 12 vuotias ja 125000 km mittarissa.

Edit: Linkki muutettu perheystävälliseksi, admin

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:27.12.2012 kello on 08:21
    Vs: Vinkkejä pinnanhoitoon
    « Vastaus #16 : 15.08.2011 kello on 20:19 »
    Nyt kun tuo vahakeskustelu on vallan pinnalla niin täytyy näyttää miten kiiltävää tulee Auto Glymin punaisella ja kultaisella vahalla...se olikin ainut merkki jota Saabin pintaan laitoin, kuvassa Saab 12 vuotias ja 125000 km mittarissa.

On sitten saman ikäinen mun auton kanssa. Mulla vaan kilometrejä runsaat tuplat Saabiin verrattuna. ::)

• Vieras
    « Vastaus #17 : 15.08.2011 kello on 20:22 »
    Miten nuo misut tuonne vaimon koneelle on eksyneet ? Tuon kuvapalvelun kautta minä tuon kuvan lisäsin. :P

• Vieras
    « Vastaus #18 : 15.08.2011 kello on 20:27 »
    On sitten saman ikäinen mun auton kanssa. Mulla vaan kilometrejä runsaat tuplat Saabiin verrattuna. ::)

Tuo Saab oli vuosimallia -96 eli kuva oli vuodelta -08 kun ei koneelta enää uudempaa kuvaa löytynyt.

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:32
    • Epsoo
    « Vastaus #19 : 15.08.2011 kello on 20:36 »
    Miten nuo misut tuonne vaimon koneelle on eksyneet ? Tuon kuvapalvelun kautta minä tuon kuvan lisäsin. :P

Tuon kuvapalvelun kautta kun laittaa kuvan, niin tarkistaa että täppi on siinä "PERHE-turvallinen" kohdassa ;)
    (Jos laittaa "AIKUISTEN sisältöä" kohtaan, niin tulee noita kissojen ilmoituksia...)

• Vieras
    « Vastaus #20 : 15.08.2011 kello on 20:41 »
    Tässä hyvin kiilloitettu auto lasikatolla.
    Myös Doro voi katsoa. ;)

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #21 : 15.08.2011 kello on 20:59 »
    Tässä hyvin kiilloitettu auto lasikatolla.
    Myös Doro voi katsoa. ;)

Kiitos, katsoin. Taitaa vain olla uudempi auto kuin +10v?

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:19.11.2016 kello on 12:51
    « Vastaus #22 : 16.08.2011 kello on 00:03 »
    Täytyy kyllä sanoa, että hyvä on kiiltoa tuossa doron autossa, varsinkin tuo eka kuva sen näyttää. Itsekin käytän samaa vahaa tuossa omassa kiesissä...tosin se nyt ei ole vasta kuin 3v ikäinen, mutta hienosti kiiltää.

• Kaikkien Kaveri
    « Vastaus #23 : 16.08.2011 kello on 09:34 »
    Täytyy kyllä sanoa, että hyvä on kiiltoa tuossa doron autossa, varsinkin tuo eka kuva sen näyttää. Itsekin käytän samaa vahaa tuossa omassa kiesissä...tosin se nyt ei ole vasta kuin 3v ikäinen, mutta hienosti kiiltää.

Kiitos vaan. Sitä on yritetty hoitaa, kun eläkeläisellä ei enää ole tarvetta (varaa) vaihtaa uudempaan. ;D