Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Vinkkejä pinnanhoitoon
ihaa:
Nyt kun tuo vahakeskustelu on vallan pinnalla niin täytyy näyttää miten kiiltävää tulee Auto Glymin punaisella ja kultaisella vahalla...se olikin ainut merkki jota Saabin pintaan laitoin, kuvassa Saab 12 vuotias ja 125000 km mittarissa.
Edit: Linkki muutettu perheystävälliseksi, admin
Dorotea:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 15.08.2011 kello on 20:13 ---Nyt kun tuo vahakeskustelu on vallan pinnalla niin täytyy näyttää miten kiiltävää tulee Auto Glymin punaisella ja kultaisella vahalla...se olikin ainut merkki jota Saabin pintaan laitoin, kuvassa Saab 12 vuotias ja 125000 km mittarissa.
--- Lainaus päättyy ---
On sitten saman ikäinen mun auton kanssa. Mulla vaan kilometrejä runsaat tuplat Saabiin verrattuna. ::)
ihaa:
Miten nuo misut tuonne vaimon koneelle on eksyneet ? Tuon kuvapalvelun kautta minä tuon kuvan lisäsin. :P
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 15.08.2011 kello on 20:19 ---On sitten saman ikäinen mun auton kanssa. Mulla vaan kilometrejä runsaat tuplat Saabiin verrattuna. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tuo Saab oli vuosimallia -96 eli kuva oli vuodelta -08 kun ei koneelta enää uudempaa kuvaa löytynyt.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 15.08.2011 kello on 20:22 ---Miten nuo misut tuonne vaimon koneelle on eksyneet ? Tuon kuvapalvelun kautta minä tuon kuvan lisäsin. :P
--- Lainaus päättyy ---
Tuon kuvapalvelun kautta kun laittaa kuvan, niin tarkistaa että täppi on siinä "PERHE-turvallinen" kohdassa ;)
(Jos laittaa "AIKUISTEN sisältöä" kohtaan, niin tulee noita kissojen ilmoituksia...)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta