Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Vinkkejä pinnanhoitoon

<< < (3/5) > >>

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 15.08.2011     kello on 16:06 ---Itse olin aluksi hieman epäileväinen seuraavaan vahaan, mutta tasaisella pinnalla se on hyvä. Kannattaa kokeilla. Tämä Megun Tech Wax 2.0

http://www.meguiars.fi/tuotteet/kiillotus_ja_vahaus/

Ja täälltä löydät paikan mistä saat sitä.

http://www.meguiars.fi/jalleenmyyjat/

Jushi69:n kanssa siitä keskustelimme pitkään, ja täytyy myöntää hyvä pinta sillä tulee. Tänään juuri levitin sen auton pintaan, ja nyt se odottaa kuivumista ja kiilloitusta.
Kuulavasaroidulle pinnalle se mielestäni ei sopinut hyvin. Kokeilin siihenkin.

--- Lainaus päättyy ---

No katos kehveliä.Tämähän oli yllätys että sen ice waxin edelle meni nyt ainakin auto käytössä tämä Megu. ;D
Panehan Doro kuvia kehiin kunhan olet kiillottanut.Milläs muuten kiillottelet ,ihanko frotee pyyhkeellä vai onko sulla kone sitä varten.
Mulla on 2 eri konetta kiillotukseen eli tuollanen kierrossäädettävä rälläkkä ja sitten epäkesko kone joka on mielestäni parempi.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 15.08.2011     kello on 17:20 ---No katos kehveliä.Tämähän oli yllätys että sen ice waxin edelle meni nyt ainakin auto käytössä tämä Megu. ;D
Panehan Doro kuvia kehiin kunhan olet kiillottanut.Milläs muuten kiillottelet ,ihanko frotee pyyhkeellä vai onko sulla kone sitä varten.
Mulla on 2 eri konetta kiillotukseen eli tuollanen kierrossäädettävä rälläkkä ja sitten epäkesko kone joka on mielestäni parempi.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mä tätä voin kehua autokäytössä, kun puhutaan sileästä peltipinnasta. Mikrokuituliinalla kiilloitin, ei ole konetta apuna. Taas kuulavasaroidulle pinnalle vaunussa Turtlen Ice Wax on taas parempi vaihtoehto. Sitä käytän siinä edelleen. Kokeilin silloin tätä, mutta tulos ei ollut hyvä.
Kuvia vahauksen jälkeen.

Dorotea:
Tämä oli nyt kolmas vahauskerta tänä kesänä. Jos tarmoa riittää, ajattelin vielä kerran tehdä se ennen talven tuloa. Kestää sitten toivottavasti paremmin tulevan talven suolakelit.

Jushi69:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea - 15.08.2011     kello on 17:47 ---Kyllä mä tätä voin kehua autokäytössä, kun puhutaan sileästä peltipinnasta. Mikrokuituliinalla kiilloitin, ei ole konetta apuna. Taas kuulavasaroidulle pinnalle vaunussa Turtlen Ice Wax on taas parempi vaihtoehto. Sitä käytän siinä edelleen. Kokeilin silloin tätä, mutta tulos ei ollut hyvä.
Kuvia vahauksen jälkeen.

--- Lainaus päättyy ---

No tuosta en ole samaa mieltä enkä ymmärrä mitä merkitystä sillä kuulavasaroidulla pinnalla vahaukseen.Vai tarkoitatko että kolon pohjalta ei vaha irtoa kun kiillottaa.Minä en tuota ole huomannut.Alumiini pelti kiillottuu siinä kun autonkin.
Mutta Volvohan kiiltää kuin papin mulk.. ;D
En usko että tarvisi enää vahata ,luulen että tuo kestää kevääseen jos et liukkarilla pese talvella.

Dorotea:

--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 15.08.2011     kello on 19:43 ---No tuosta en ole samaa mieltä enkä ymmärrä mitä merkitystä sillä kuulavasaroidulla pinnalla vahaukseen.Vai tarkoitatko että kolon pohjalta ei vaha irtoa kun kiillottaa.Minä en tuota ole huomannut.Alumiini pelti kiillottuu siinä kun autonkin.
Mutta Volvohan kiiltää kuin papin mulk.. ;D
En usko että tarvisi enää vahata ,luulen että tuo kestää kevääseen jos et liukkarilla pese talvella.

--- Lainaus päättyy ---

Saattaa olla jos koneella kiilloittaa kuulavasaroitua pintaa, niin tilanne on toinen. Käsin hankaamalla se ei onnistunut, kolon pohjat juuri.

Varmaan jossain vaiheessa tulee liukkariakin pesujen yhteydessä talven mittaan. Siksi ajattelin vielä kertaalleen sen käsitellä. ;D

P.s. Täytyyhän Volvon vielä kiiltääkin, eihän se ole vasta kuin 12v. nuori.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View