Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Vinkkejä pinnanhoitoon

(1/5) > >>

jus66si:
Sellaista kyselisin, että mikähän olisi hyvä ksäittelyaine tuon asunto-osan ulkopinnanhoitoon. Tuolla marketeissa on näkynyt tuollaista TurtleWaxin pesurinestettä jolla pitäisi saada auto puhtaaksi ja kiiltämään, mutta lähinnä tarvitsisin sellaisen aineen, jolla muoviosien mattaantunut pinta elpyisi ja saisi kiiltoaan takaisin.
Että olisiko teillä kokeneemmilla hyviä ehdotuksia sopiviksi aineiksi tähän projektiin.
Autotarvikeliikkeit ä kyllä löytyy motonetistä lähtien, kun vain osaisi valkata oikeat ainekset, ettei rahaa ja työtä menisi haaskiin. kaikki aineet kun eivät sovellu tuohon muovin ehostukseen ja pakkauskaan ei aina sitä kerro :D

vesako:
Kokemusta ei itsellä ole, mutta tuommoinen löytyi.

www.polarautovarust e.com/shop/product_details.php?p=704

Löysin semmoiselta palstalta kuin moottoripyora.org

Jushi69:
Tuota Vesakon ehdottamaa ostin vanhusten a-autoon kun oli puskuri himmenny.Tuli hyvän näköistä jälkeä.Ostin lomareissulta Lempäälän Ideaparkin Class ohlsonilta.
Toinen mitä aikaisemmin käytin niin oli Korrekin Bumper Black.On myös hyvä tuote.

ihaa:
Tuo Turtle Wax Black Shine on parasta mustaa vahaa mitä itse olen käyttänyt, seuraavalla pesukerralla se ei sotke pesusientä kuten moni muu musta vaha tekee joten se myös pysynee siinä pinnalla tiukemmin...ja olihan se Auto Bildissä voittaja-ainetta.

Dorotea:
Mä olen käyttänyt Auto Glymin Bumper care tuotetta. Toiminut hyvin.

http://www.polarautovaruste.com/shop/product_details.php?p=37

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View