Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Pikkuisen kesävaunun tuunausta
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 7.02.2019 kello on 08:42 ---Seuraan...
--- Lainaus päättyy ---
Joo, pitkä talvi kuluu mukavasti suunnitellessa ja sanotaan, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Ja hyvin tehty on vähintäänkin suunniteltu. Mutta mielestäni todella hyvän suunnittelun tulos on yksinkertainen, sellainen että kaikkea ideoitua ei tarvitse tehdä. Ehkä ei mitään. ;D
Tavarapuolella tunnen olevani minimalisti.
retkeilijä:
--- Off-Topic: ---Käytin veturi Golfia Laakkosella huollossa, koska viime öljynvaihdon jälkeen oli kilometrejä kertynyt 10 tkm ja edellisessä ns. öljynvaihtohuolloss a ja käytetty Mobil 1 ESP 5W-30W öljyä. Samalla autoon tehtiin jarruihin liittyvä ilmainen ohjelmapäivitys.
Bittivirran juostessa juteltiin öljystä ja kas, tuo Mobil öljy onkin LongLife tyyppiä. Ja koska 60 tkm:n huolto tulee alkukesällä ei nyt kannattanut öljynvaihtoa tehdä. No, tarkastettiin sitten se vetokoukun jatkuvavirta ja siellähän se oli. Yleismittarilla en sitä havainnut, koska nastassa pitää olla kuormaa. Joku valo-ohjaus jäi vielä epäselväksi. Sulake löytyi myös kojetaulun sisältä tavaralokeron takaa. Sain kopion piirikaaviosta.
--- Off-Topic: ---Ennen auton mukana tuli sulaketiedot ja piirikaaviot, jolloin TI-mies pystyi tarkistamaan itse. Näihin uudempiin ei pysty tekemään oikein mitään itse, mutta haitanneeko tuo, kun tämäkin Laakkosella käynti oli täysin ilmainen. Edes kahvi ei maksanut :D
Teukka-74:
Minkälainen virtamäärä ja millaisen sulakkeen takaa tuli?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: retkeilijä - 8.02.2019 kello on 11:11 --- Joku valo-ohjaus jäi vielä epäselväksi. Sulake löytyi myös kojetaulun sisältä tavaralokeron takaa. Sain kopion piirikaaviosta.
--- Lainaus päättyy ---
Oisko vaikka takasumarin sammutus, kun waunu on perässä?
retkeilijä:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 8.02.2019 kello on 11:26 ---Minkälainen virtamäärä ja millaisen sulakkeen takaa tuli?
--- Lainaus päättyy ---
20 A ja varmaankin standardi lattasulake? En nähnyt sitä vaikka kurkin, sillä asentajan pää oli edessä ja itse pidin korjaamolla käsiä taskussa etten koske mihinkään. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta