|
Oli ennen Kannelmäen ostoskeskuksella. Minkälaista jälkeä tuo puoti tekee? Ei ollut yhtään mallikuvaa vaikka jostain vähän vaativammasta putkistosta ikään kuin mallisuorituksena. Mihin autoon oot mahdollisesti laittamassa. Periaatteessa tekee alkuperäiseen muotoon, mutta jenkkeihin ja tuunattaviin ihan asiakkaan toiveiden mukaan. Vuosien saatossa useampi auto käytetty tuolla https://www.motonet.fi/fi/varaosat/312/178016/autot/mercedes-benz/sprinter-901-904-1995-2006?vuosimalli=1999#Pakoputket-ja-tarvikkeet Jos perusprinsun sivulle tuleva takaosa jää alustan alle, niin sopivalla päällä jatkuu vaikka 15cm.. Mä en tykännyt ransistorin vakio sivusojopäästä. Mätiksen 30o mutkasta rälläköin viiattityylisen ![]() ![]() Mihin autoon oot mahdollisesti laittamassa. Periaatteessa tekee alkuperäiseen muotoon, mutta jenkkeihin ja tuunattaviin ihan asiakkaan toiveiden mukaan. Vuosien saatossa useampi auto käytetty tuolla Minä teen itse omiin vehkeisiin putket. Mutta aina silloin tällöin joku kyselee vähän erikoisemmille putkille tekijää tuolta päin. Suositella ei viitsi ellei tiedä minkälaisia saa aikaiseksi. Siksi olisi mukava nähdä edes kuvia tuotoksista. Voisi antaa vinkkejä kyselijöille jos työjälki on hyvää ja huolellista. Jotkut tekee todella hieno jälkeä maksimoiden maavaran ja huollettavuuden, toiset vetää suorilla linjoilla ja halvoilla muhviliitoksilla. Siellä käy esim amerikkalaisia runsaasti joihin pyöräytetään isohkoa rööriä akselin ylityksineen. Viimeksi oli ainakin jenkki avolavaa, maasturia jne. Ja halliin mahtui jopa oma Hymer sisään. ![]() ^ Tuohan kiellettiin jossain vaiheessa ja putki piti jatkaa alkuperäiiin laippoihin sopivilla osillaMissä ja milloin? En ole kuullutkaan. Kaikissa putkistoissa ei ole laippoja lainkaan, pakosarjaa lukuunottamatta. |