Tekniikkakeskustelut > Projektit
Mobilvetta tekoa
Aippe:
Mutta pitääkö kohta kumartaa mekkaan päin ja siunata ihtensä.
Minä oon tehny kaikki kommervenkit mitä ikinä oon keksiny mutten saa vakkaria tulille .
Kaikki nappulat antaa merkkiäänen ja sytytää ledin ja sähköä on jarrusta ja sulakkeesta mutta ei vain ala säätämään.
Eniten epäilyttää ettei se huoli tuota nopeussignaalia vaikka sille pitäs kelvata sinisellä johdolla sellanenkin ainakin minun kieliopilla .
Nyt on jonniinverran pää vetävän kädessä muttei tekis mieli periksi antaa yhessä kesässä vielä.
[/quote]
Kun laitoin viimeksi Waeco MS 50 Hyundai Trajettiin en saanut laitetta reagoimaan nopeusmittarin anturin singaaliin ja jouduin laittamaan magneetti hässäkän vetoakselille. Sitten alkoi pelittämään.
Nyt pitäisi löytää vastaava paketti omaan Mobilvettaan vaan lujassa tuntuu olevan säädin jonka saisi järkevään hintaan.
Oulaa:
Onneksi löytyi kohtuullisen hintainen magnettianturi sentään. ^-^
Oulaa:
Komiahan se on ollukkin ja eikun komistuu vain :D
TH:lta sain sopusasti hyvät teräskapselit. Kiitos paljon.
Ku oon koko ajan miettinny miten putsaisi ja maalaisi nuo vanteet ja pyörän navan taka-akselilta varsinkin.
Etukapselitkin on ollu tuommoset kuppaset muovilimput ???
No nyt ei tarvi rapsutella vaan pikkusen modata kiinnittimiä ko on ollut eri pulttijako ja syvemmät vanteet mutta onneksi on rälläkkä ja kempinliimaa niin asia järjestyy 8)
Oulaa:
Mukavastihan se meni viikonloppu ajellessa Ivecolla :-\
Tyhyjäkäynnillä alako pitämään melekosta ropinaa konehuoneesta.
Rupellin vapaakytkimen laakeri oli isontannu välyksiään ihan ite.
Poijat maailmalla pyytää kokonaisesta kytkimestä toista sataa eurua vaikka sieltä on menny 15 euron laakeri jonka minä etin vaikka kivennavalta ;)
No jos olisin ite käyttäny koneen irti olis tuokin samalla kokeiltu ja laitettu .
Ei sen puoleen öljyvuotojen korjaaja oli jättänny toisen lämpötila-anturin johon irti ja lohkiksen syöttökaapeli hankasi kampiakselin siivapyörään jotta ois saattanu melkoset säkenet tulla joskus ko olisi moottoria lämmittänyt .
Se on semmosta kun yrittäjän pitää nopeasti tehhä tulosta ::)
Voipi olla heleposti etten uudestaa tuolle pajalle isompaa savottaa vie kamppeitani laitettavaksi.
Lisää ny 09.24 ;D
Tottaste vie joskus asiat vain muljahtaa kohoralleen .
Alavuren Autossa oli sellanen laakeri ja naapuri on justaan kohta menossa Alavurelle ja tuo osat tullessaan .Notta tällaasta savottaa jotta illaksi Iveco taas tuolta kohtaa kunnossa .
Oulaa:
Huooooooh :-\
Puoltoista vuotta sitten ol tämä vespumppu vaihdettu ja koottu huonosti.
Akselin kiila oli työnnetty siivapyörän eellä sinne magneettikytkimen magneettiin ja ruuvattu mutteri kiinni jotta koko siivapyörä oli väärässä kohtaa,prikat ol väärillä puolilla .
No onneksi mutteri oli niin tiukalla ettei enempää vahikoa ollu tullu.
No sai sen kuntoon ,kait :-\ näkkyypähän kestääkö ::)
Son mukava tehhä kovasta pultista tuommonen pieni 2,5mm paksu akselin kiila :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta