Tekniikkakeskustelut > Projektit
Mobilvetta tekoa
Oulaa:
Helpoin vakkarin asennus koskaan.
Kiinnityspaikat vaijjerillekkinmelk ein valmiina.
Säätimet vielä kiinni.
Oulaa:
Voi vohveli vieköön kun ei vakkari lähe pelittämään .
Auttakaa kielimiehet mistä löytysi edes Lontoon murteella käyttö ja asennusohje pitääkö jotain koodausta tehdä että laite alkaa toimimaan.
Tuolla ohjeessa kohdassa 8 ja 9 käsittääkseni on jotain mitä pitäs varmaan osata tehdä oikeassa järjestyksessä .
Mutta onko se sähköisen kaasupolkimen koodausta ?
Nyt on kyseessä vaijerikaasu.
Mutta mitähän se voisi olla?
Niin ja oikeesti ,tämä on RG3 mallin säädin joka käyttää alipainesäädintä
Oulaa:
No onhan se mukava että tetvortti alkoi vuotamaan magneettivanttiilin laipasta nyt eikä reissunpäällä.
Siita ol laippa murtunu ja uusi pesukoneenletku sai luovuttaa laippansa tänne.
Täällä on räpelletty kyllä jo ennemmin eikä ole huomattu mistä se vuotaa ::)
Mutterissa oli onneksi eri kierre jottei ihan suoraa pystyny vaihtaa letkuineen päivineen.
On muuten mukava irroittaa tuo istuin alakautta ???
Oulaa:
Voihan vitalis.
Kysyin Spal:ilta ohjeita säätimeen niin Matheewi vastasi notta ei kahteentoistavuotee n ole enää tehty noita ???
Eivät pysty auttamaan :'(
Nyt on pakko keksiä ite mikä sitä vaivaa kun ei pelitä :(
Oulaa:
Vihon viimein pääsi kenno kiinteäksi ???
Pyörätelineessä alapäästä ja kattokiskoissa yläpäästä kiinni tukevasti kuin isä äitin selässä.
Aattelin jotta on helpompi kääntää perä aurinkoon päin leirissä kun latausteho lappeellaan putoaa niin paljon mutta näkyypähän nyt sitten.
Lataa se ainakin iltapäivän auringossa mukavasti.
Mutta pitääkö kohta kumartaa mekkaan päin ja siunata ihtensä.
Minä oon tehny kaikki kommervenkit mitä ikinä oon keksiny mutten saa vakkaria tulille .
Kaikki nappulat antaa merkkiäänen ja sytytää ledin ja sähköä on jarrusta ja sulakkeesta mutta ei vain ala säätämään.
Eniten epäilyttää ettei se huoli tuota nopeussignaalia vaikka sille pitäs kelvata sinisellä johdolla sellanenkin ainakin minun kieliopilla .
Nyt on jonniinverran pää vetävän kädessä muttei tekis mieli periksi antaa yhessä kesässä vielä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta