rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Rullamersu Act II  (Luettu 4213 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:19
Vs: Rullamersu Act II
« Vastaus #45 : eilen kello 11:07 »
 ;D

Toisaalta mulla heti PU:n kanssa kilahtaa päässä - uv. En sellaista liimaa/massaa ole siitä tehtynä nähnyt, ettei kellastuisi parin vuoden päästä. Ongelma vain valkoisissa ja kirkkaissa.. taaskaan en tarkoita, että tuossa aineessa samaa vikaa olisi. Olen vain "kartanon keltaista" vetänyt ikkunapelti-rappinki saumaoihin, siinä ei näy  ;D
E: nyt syön sanani: kaivoin 10 vuotiaan jämäpötkön jemmasta (jotta muistan mitä tarvittaessa tilaan uusiksi) - ketut se enää keltasta ole kuin beigeä/rusehtavaa. Ei ollu Sikaa vaan Bostikkia 2637 https://saumaustarvike.fi/verkkokauppa/kauppa/tuotemerkit/bostik-tuotemerkit/polyuretaanipohjaiset-bostik-tuotemerkit/bostik-2637-uretaanisaumamassa-600ml/

Vene/offshore -puolelta (UK) olen tilannut kansiluukun tiivistysmassaa, joka mun testeissä pessyt kaikki raksapuolen tökötit, joita olen käyttänyt. Tarttuvuus ja kimmoisuus ihan toista, mutta se kait osaksi tulee tuosta kärsimättömän pitkästä kuivumisajasta.. 8)

« Viimeksi muokattu: eilen kello 11:18 »

• Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:57
Vs: Rullamersu Act II
« Vastaus #46 : eilen kello 17:28 »
Ei mikään kestä loputtomiin mutta tuo plussasika on lähinnä sitä tavaraa mitä survotaan liikuntasaumoihin ja muualle ulkoseiniin ym, kestoikää olen seurannut työnkin puolesta jo sen verran kauan että tuotteeseen luotan  Thumb

Tällaiset koppiautot ja vaunut kun ne kerta on rakennettu tällaisilla "kittilistoilla" niin pitäisi vuosittain rapsutella saumat läpi että onko pysyny ja jos ei niin uusia saumaa, kovilla on jos vielä säilytetään talvet ulkona.. Samoten ne pitää uudelleentiivistää ENNEN kuin on vaurioita, sitten se on jo myöhäistä kun vuotoa on havaittu.

Sivustoa katsottu kertaa

Ubuntu, täysiverinen käyttöjärjestelmä.

karavaanari.org powered by Debian Linux

anything