Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Fiat Ducaton radion tilalle 7-10" androidlaite
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.11.2018 kello on 19:01 ---CD Ihan ehdoton. Mulla joku 1700 cd:tä. Paljon sellaista mitä ei streamauspalveluist a välttämättä löydä.
Lisäksi toimii ilman nettiyhteyttä
--- Lainaus päättyy ---
Juu, en sitä kielläkään, jos siitä tykkää....
Tuollaisen soittimen syvyys on ilman CD ominaisuutta alle 10 cm. Monesti tila kojelaudan uumenissa on syvyyden osalta aika niukka.
Mullakin on 500 leffaa VHS kaseteilla, joita tosin en ole ainuttakaan viitsinyt katsoa.
Se oli sillai nuoruudessa, kun ajoin rekkaa, niin oli pakko olla laatikollinen C-kasetteja mukana, kun joka ainoalta radiokanavalta tuli pelkkää puhetta. Näin vanhempana taas kun haluaisin kuunnella puheohjelmia, niin joka ainoalta kanavalta tulee musiikkia.
Vanhaa -70 luvun musaa voin kyllä valikoidusti kuunnella Spotifyyn kautta, mutta harvemmin sitäkään.
Oulaa:
Spotissa olisikin valmiina mun suosikit :)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.11.2018 kello on 19:58 ---Juu, en sitä kielläkään, jos siitä tykkää....
Tuollaisen soittimen syvyys on ilman CD ominaisuutta alle 10 cm. Monesti tila kojelaudan uumenissa on syvyyden osalta aika niukka.
Mullakin on 500 leffaa VHS kaseteilla, joita tosin en ole ainuttakaan viitsinyt katsoa.
Se oli sillai nuoruudessa, kun ajoin rekkaa, niin oli pakko olla laatikollinen C-kasetteja mukana, kun joka ainoalta radiokanavalta tuli pelkkää puhetta. Näin vanhempana taas kun haluaisin kuunnella puheohjelmia, niin joka ainoalta kanavalta tulee musiikkia.
Vanhaa -70 luvun musaa voin kyllä valikoidusti kuunnella Spotifyyn kautta, mutta harvemmin sitäkään.
--- Lainaus päättyy ---
No vhs:t ja kasetit hylätty jo ajat. Vinyylejä ja cd:tä. Tosin on puhelimessa 16gb mp3 ja muutama tikku päälle. Että sillee ;)
Turhan Höpöttäjä:
Meikäläinen on näissä(kin) asioissa ulkona kuin lumiukko. Viimmeisen autoradion olen ostanut -60 luvulla. CD-vaihtaja olisi hyvä, sellainen oli edellisessä kulkimessa. Kun siihen lataa valmiiksi CD:t saa rauhassa harrastaa muita viihdytys juttuja.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.11.2018 kello on 20:30 ---No vhs:t ja kasetit hylätty jo ajat. Vinyylejä ja cd:tä. Tosin on puhelimessa 16gb mp3 ja muutama tikku päälle. Että sillee ;)
--- Lainaus päättyy ---
Joo, meillä on kummallisia mieltymyksiä itse kullakin... :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta