Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Fiat Ducaton radion tilalle 7-10" androidlaite
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.11.2018 kello on 20:35 ---Meikäläinen on näissä(kin) asioissa ulkona kuin lumiukko. Viimmeisen autoradion olen ostanut -60 luvulla. CD-vaihtaja olisi hyvä, sellainen oli edellisessä kulkimessa. Kun siihen lataa valmiiksi CD:t saa rauhassa harrastaa muita viihdytys juttuja.
--- Lainaus päättyy ---
Onko sinulla pakka olemassa ?
Turhan Höpöttäjä:
Ei muuta pakkaa ole kuin, korttipakka ja fillarissa rataspakka. ::)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.11.2018 kello on 20:35 --- CD-vaihtaja olisi hyvä, sellainen oli edellisessä kulkimessa. Kun siihen lataa valmiiksi CD:t saa rauhassa harrastaa muita viihdytys juttuja.
--- Lainaus päättyy ---
Laita se musa muistitikulle, niin saat viihtyä pidempään.
Katsot vaan, miten lajittelet.
Minulla kerra sormi lipsahti ja sitten kuuluikin samaa artistia eka 400km.... :laugh:
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.11.2018 kello on 21:57 ---Laita se musa muistitikulle, niin saat viihtyä pidempään.
Katsot vaan, miten lajittelet.
Minulla kerra sormi lipsahti ja sitten kuuluikin samaa artistia eka 400km.... :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Kunhan ostaa ration missä usb , ei jokapaikaassa ole noita haluttuja tarjolla tuolla. Joutuu osaamaan ne itse tuppaa.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.11.2018 kello on 22:17 ---Kunhan ostaa ration missä usb
--- Lainaus päättyy ---
Itse siirrän FM-lähettimellä musiikkia -60 luvun Blaukkariin...
Matkaradio on autotelineessä Sätkässä ja kännykästä Edith Piaffin musiikki siirtyy langattomasti. Äänikin on sellainen, mitä siihen aikaan kuului olla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta