Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Fiat Ducaton radion tilalle 7-10" androidlaite
Aakku:
^
CD soitin tuo aika paljon syvyyttä laitteeseen....
Itse pidän etuna, jos CD puuttuu. En oikein pidä sitä enää nykypäivänä tarpeellisena varusteena.
K.E.V:
CD Ihan ehdoton. Mulla joku 1700 cd:tä. Paljon sellaista mitä ei streamauspalveluist a välttämättä löydä.
Lisäksi toimii ilman nettiyhteyttä
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: SeaSharky - 24.11.2018 kello on 17:16 ---Näistä ainakin puuttuu CD-soitin, mutta se ei ehkä selitä halpaa hintaa, olisiko vahvistin tehty köykäisemmäksi, nämä on lähinnä tablettiautoradioit a, katselin joskus myös näitä halvan hinnan vuoksi, mutta en muista tarkkaan miksi ovat näin halpoja, oisko lapsityövoimalla tehtyjä :D
--- Lainaus päättyy ---
Onko cd vaihtajissa ja soittimissa standardi kytkennät. Elikkä Pioner autosoitin, käykö siihen BLAUPUNKT CDC-A03 10-levyn boxi.
Selevähän tämä, että kysymys käsittelee retroa. ::)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 24.11.2018 kello on 19:10 ---Onko cd vaihtajissa ja soittimissa standardi kytkennät. Elikkä Pioner autosoitin, käykö siihen BLAUPUNKT CDC-A03 10-levyn boxi.
Selevähän tämä, että kysymys käsittelee retroa. ::)
--- Lainaus päättyy ---
Muistaakseni tuo Blaukkari on Sony .Pioneerin vanha on 6 levyinen ja uudempi 12 levyinen.
Lisäksi kaikissa ei boksin liitäntää/ohjausta
Minulla voi olla jopa kasetti/radio Sony jossa boksin ohjaus.
SeaSharky:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.11.2018 kello on 18:46 ---^
CD soitin tuo aika paljon syvyyttä laitteeseen....
Itse pidän etuna, jos CD puuttuu. En oikein pidä sitä enää nykypäivänä tarpeellisena varusteena.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä olen, Spotify on autossa niin kätevä musan kuunteluun, minulle ainakin riittää sen tarjonta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta