Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Caravan messut Lahdessa 20.-23.9.2018
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Vaeltaja - 26.09.2018 kello on 18:35 --- Esittelijä kertoi vaunun olevan 8 cm liian korkean, että sen saisi rekisteröityä Suomeen. Erikseen haettavalla siirtoluvalla sen saisi vietyä kausipaikalle.
--- Lainaus päättyy ---
Siellähän Tiplomaatti nykyistäkin pitää...
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 26.09.2018 kello on 21:13 ---ei mulla ole edes 10 kaveria/tuttua. ^-^
no joo, mutta 2ihmistä siellä terassilla oli niin jo natisi. voihan se tietty olla että ne ikea-terassiritilät vain natisi..
mulle on ihan sama jos joku tuollaisen haluaa. Mun pointti on vain se että se on epäkäytännöllinen ja ylihintainen. Maailmalla on paljon hienompia ja paremmin toteutettuja vaunuja. Missään niistä ei ole kahta kerrosta.
--- Lainaus päättyy ---
Laita kuvia Pohjoismaisista kuvia jotka kahdessa kerroksessa, ja tämä vaste ainut malli-17.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 26.09.2018 kello on 22:32 --- Laita kuvia Pohjoismaisista kuvia jotka kahdessa kerroksessa
--- Lainaus päättyy ---
Kirjoitin että ei ole kahdessa kerroksessa. Mun mielestä levitettävä on paljon parempi ratkaisu Thumb
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 24.09.2018 kello on 20:24 ---Tuohan se on myyjän pahin virhe. Arvioida ulkonäön perusteella kuka on ostaja.
--- Lainaus päättyy ---
https://www.youtube.com/watch?v=I80DrxoeZMg
Ulkonäkö on usein harhaanjohtavaa...
Alan:
Hiekkalaatikossa on onneksi tilaa. Siellä on muutama viesti tästä ketjusta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta