Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Caravan messut Lahdessa 20.-23.9.2018

<< < (13/16) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 26.09.2018     kello on 19:12 ---Sisätilat tästä meidän vaunusta ja kerros lisää, niin se vaan on!

--- Lainaus päättyy ---
Siitä vaan kuormalavoja katolle ja Tokmannilta tikkaat.
Kuormalavaahan muutenkin puutarhassa rakenteet on ja tokmannilta somisteet Thumb
--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 26.09.2018     kello on 16:16 ---
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Vielä kolme ostajaa vielä, niin saadan vaunut Suomeen Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Mistä meinasit nämä kolme saada että pääset ihmetyksen näkemään?

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 26.09.2018     kello on 19:04 ---Mutta tuo koko laitoshan on vaan niille erikoisuuden havittelijoille, jotka haluavat näyttää ettei rahalla ole väliä. 8)

--- Lainaus päättyy ---
Senhän takia asia on otettu esille, hyvä reissuvaunu  ::)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 26.09.2018     kello on 19:21 ---Senhän takia asia on otettu esille, hyvä reissuvaunu  ::)

--- Lainaus päättyy ---
Vaan 11m pitkä, hyvä reissu vaunu mihin meinaa mennä, ja tiputtavat myös korkeutta jotta saa vetää Suomesa.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 26.09.2018     kello on 19:32 --- Vaan 11m pitkä, hyvä reissu vaunu mihin meinaa mennä, ja tiputtavat myös korkeutta jotta saa vetää Suomesa.

--- Lainaus päättyy ---
Vaikka tiputtaisvat minkä verran, rajallinen pääsy eri paikkoihin. Kyll kai sä "ammattimiehenä" ymmärrät.
Itse jätin yhteen paikkaan menemättä kun olisi niin pahasti puut jyrsineet auton kylkeä ja se vaan 3m ja rapiat korkea.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 26.09.2018     kello on 19:08 --- Millon sulla kymentä vierasta vaunussa?

--- Lainaus päättyy ---

ei mulla ole edes 10 kaveria/tuttua.  ^-^

no joo, mutta 2ihmistä siellä terassilla oli niin jo natisi. voihan se tietty olla että ne ikea-terassiritilät vain natisi..

mulle on ihan sama jos joku tuollaisen haluaa. Mun pointti on vain se että se on epäkäytännöllinen ja ylihintainen. Maailmalla on paljon hienompia ja paremmin toteutettuja vaunuja. Missään niistä ei ole kahta kerrosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View