Matkailukeskustelut > Tapahtumat

Caravan messut Lahdessa 20.-23.9.2018

<< < (15/16) > >>

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 26.09.2018     kello on 22:46 ---Kirjoitin että ei ole kahdessa kerroksessa. Mun mielestä levitettävä on paljon parempi ratkaisu Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Mietin vaan miten menis/toimis Suomen talvessa ::)

88k5:
Just ku ajoin Helsinki Caravanin ohi näkyi penthouseKabe olevan pihassa - olin isolla voortilla, olisko pitänyt käydä koevetämässä. Kuka se nyt sikaakaan säkissä..  :laugh:

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 27.09.2018     kello on 14:46 ---Just ku ajoin Helsinki Caravanin ohi näkyi penthouseKabe olevan pihassa - olin isolla voortilla, olisko pitänyt käydä koevetämässä. Kuka se nyt sikaakaan säkissä..  :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Oottelee varmaan että TD käy hakemassa, ei vaan veturi riitä. Ota keikka jotta viet Hietasaareen

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 27.09.2018     kello on 14:53 ---Oottelee varmaan että TD käy hakemassa, ei vaan veturi riitä. Ota keikka jotta viet Hietasaareen

--- Lainaus päättyy ---
Joo, 6€/kilsa (alv 0%) + kulut. Tilaaja hankkii tarvittavat erityisluvat, ja vakuutukset  ;D

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 27.09.2018     kello on 14:53 ---Oottelee varmaan että TD käy hakemassa, ei vaan veturi riitä. Ota keikka jotta viet Hietasaareen

--- Lainaus päättyy ---
Se on jo 2017 mallinen ;) ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View