Katselin eilen tuollaista liiterissä. Onneksi en sortunut, varsinkaan kun käyttöäkään ei juurikaan ole.Onhan tuolla 3 vuoden takuu
jos nyt tuon hintaista viitsii reklamoida.
Katselin eilen tuollaista liiterissä. Onneksi en sortunut, varsinkaan kun käyttöäkään ei juurikaan ole.Onhan tuolla 3 vuoden takuu jos nyt tuon hintaista viitsii reklamoida.Tuollaisen minäkin sain , koko aika patteri loppu ja liuku jumitteli jos halusi kevyesti siirtää. Laitoin kierrätykseen ja löysin vanhan mittani -70 luvulta. Ei lopu enää, eikä jumita.Mun omassa sentään patteri kestää, oon viilaillu sitä niin nyt ei jumita ihan joka kerta. Eikä se mitenkään tarkka ole, suuntaa antava mitta. Mun omassa sentään patteri kestää, oon viilaillu sitä niin nyt ei jumita ihan joka kerta. Eikä se mitenkään tarkka ole, suuntaa antava mitta.No toi -70 lukuinen on jopa tarkka ,eikä mikään jumitteleva pila. Voihan rullamittaakin käyttää ![]() tai no liesituulettimen jätin eukon hankittavaksi; kristillinen tasajako.. ![]() Verkkokaupasta 299 €. Aikalailla hinta/laatu kohdallaan. https://www.verkkokauppa.com/fi/product/57587/kvjbd/Asus-Chromebook-C423NA-14-kannettava-Chrome-OS?list=OZCYkRhSt0jhcZ0tZZILy9pdYahDYDth2ttch7OpK9tfIINzBFOhcCX0hArWvhfx4EhDkS9huTfshBeCFheKKwheVpkhUjT1h0iEvht6PWhbCbHhVl03hIZ0chVwkwl Hyviä yrityskoneita halpiskoneiden hinnalla....ja takuulla. Tietsikka taitonetti.fi stä, siellä hinnat kohillaan. On hommattu kasa thinkpadeja, oikein hyviä. Yhtään chromebookkia siellä ei ole vaan myynnissä. Eikä yhtään 1.2 kg 14 tuumaista, 10 tunnin akunkestolla ja 24 kk takuulla. Eli 3m nauhaa, warm white. Kauko-ohjattava himmennin, syöttö 12-24v ja ulos antaa 12v ja 3x6a Kakella saa sytytettyä/sammutettua ja himmennettyä. Tuolla nauhalla virrankulutus oli välillä 0.1-2ah Positiivinen yllätys. Suosittelen. |