Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (921/1445) > >>

K.E.V:
Laivalippu

seppoko:
Sisätilan lämmitin.

Erkki:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 14.10.2022     kello on 17:40 ---Sisätilan lämmitin.

--- Lainaus päättyy ---

Ostitko parasta, mitä kaupasta saa, Defa?

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.10.2022     kello on 17:22 ---Laivalippu

--- Lainaus päättyy ---

Eteläänkö?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 14.10.2022     kello on 18:09 ---Ostitko parasta, mitä kaupasta saa, Defa?

--- Lainaus päättyy ---

Vain "halvan kopion": https://www.biltema.fi/autoilu---mp/autotarvikkeet/talvitarvikkeet/sisatilanlammittimet/sisatilanlammitin-1400-w-2000035069

Toivottavasti se kuitenkin kestää sen ajan kuin vielä voin/saan ajaa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View