Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
K.E.V:
Laivalippu
seppoko:
Sisätilan lämmitin.
Erkki:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 14.10.2022 kello on 17:40 ---Sisätilan lämmitin.
--- Lainaus päättyy ---
Ostitko parasta, mitä kaupasta saa, Defa?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.10.2022 kello on 17:22 ---Laivalippu
--- Lainaus päättyy ---
Eteläänkö?
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 14.10.2022 kello on 18:09 ---Ostitko parasta, mitä kaupasta saa, Defa?
--- Lainaus päättyy ---
Vain "halvan kopion": https://www.biltema.fi/autoilu---mp/autotarvikkeet/talvitarvikkeet/sisatilanlammittimet/sisatilanlammitin-1400-w-2000035069
Toivottavasti se kuitenkin kestää sen ajan kuin vielä voin/saan ajaa!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta