Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Viimeisin hankinta
Hauho:
Ostin 27 prk limsaa (Fantaa ja Pepsiä), 6 rll wc paperia, 6 tuuttia, 6 kananmunaa, servettejä 200 kpl, 1 l ruoka/pöytäviiniä sekä 6 0,5 l plo mineraalivettä
yhteensä 25,49 € siis Espanjassa.
Mitähän Suomessa maksaisi?
Pate:
Sony Xperia 1 IV tuli ostettua kun sopivasti sain.
Pate:
Ikeasta tuli tilattua tarjoilupöytä jota voi käyttää etuteltassa lisäpöytänä ja lisäksi Cramerin grillin alustana.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/kungshatt-tarjotinpoeytae-sisae-ulkokaeyttoeoen-tummanharmaa-harmaa-90462690/
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 14.10.2022 kello on 07:53 ---Ikeasta tuli tilattua tarjoilupöytä jota voi käyttää etuteltassa lisäpöytänä ja lisäksi Cramerin grillin alustana.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/kungshatt-tarjotinpoeytae-sisae-ulkokaeyttoeoen-tummanharmaa-harmaa-90462690/
--- Lainaus päättyy ---
meneekö helposti kasaan että jos reisuun.
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 14.10.2022 kello on 09:49 ---meneekö helposti kasaan että jos reisuun.
--- Lainaus päättyy ---
Maanantaina pitäisi postissa tulla.Ainakin kuvien mukaan helposti kasaan menevä malli.
Katoin ensin että rosteria tuo tarjotin mutta onkin galvanoitua ja pulverimaalattua peltiä.Eiköhän tuokin aikansa kestä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta