Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Viimeisin hankinta

<< < (920/1445) > >>

Hauho:
Ostin 27 prk limsaa (Fantaa ja Pepsiä), 6 rll wc paperia,  6 tuuttia, 6 kananmunaa, servettejä 200 kpl, 1 l ruoka/pöytäviiniä sekä 6 0,5 l plo mineraalivettä
yhteensä 25,49 € siis Espanjassa. 
Mitähän Suomessa maksaisi?

Pate:
Sony Xperia 1 IV tuli ostettua kun sopivasti sain.

Pate:
Ikeasta tuli tilattua tarjoilupöytä jota voi käyttää etuteltassa lisäpöytänä ja lisäksi Cramerin grillin alustana.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/kungshatt-tarjotinpoeytae-sisae-ulkokaeyttoeoen-tummanharmaa-harmaa-90462690/

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 14.10.2022     kello on 07:53 ---Ikeasta tuli tilattua tarjoilupöytä jota voi käyttää etuteltassa lisäpöytänä ja lisäksi Cramerin grillin alustana.
https://www.ikea.com/fi/fi/p/kungshatt-tarjotinpoeytae-sisae-ulkokaeyttoeoen-tummanharmaa-harmaa-90462690/

--- Lainaus päättyy ---
meneekö helposti kasaan että jos reisuun.

Pate:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 14.10.2022     kello on 09:49 ---meneekö helposti kasaan että jos reisuun.

--- Lainaus päättyy ---
Maanantaina pitäisi postissa tulla.Ainakin kuvien mukaan helposti kasaan menevä malli.
Katoin ensin että rosteria tuo tarjotin mutta onkin galvanoitua ja pulverimaalattua peltiä.Eiköhän tuokin aikansa kestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View